Steam updates

thumbnail

Valve heeft weer enkele nieuwe updates uitgebracht voor de Half-Life 1 engine. Daarnaast zou ook Counter-Strike een kleine update krijgen:

Half-Life 1: Engine

Servers will default to starting up using VAC2

Added “sv_uploadmax” cvar to limit the max size (in MB) a client can use for a custom resource (i.e spray decals)

Added “-sport” command line option to allow you to specify the VAC2 port the server should use

Don’t allow servers to execute “alias” commands on clients (prevents an infinite loop exploit using alias commands from servers)

Fixed S2C_CONNREJECT packet exploit causing the game to quit from any currently connected game server (found by Gavin Cotter)

Fixed crash exploit caused by specially crafted packet triggering a crash in the resource upload code (found by Gavin Cotter)

Fixed infinite loop in richtext/textentry control caused by large sets of spaces between words wrapping around line ends (found by Kristian Hermansen)

Fixed possible lockup when refreshing a login ticket

Disabled old style server queries by default.

Counter-Strike

Fixed menu exploit on join that spawned you into the server but moved you around as you were in spectator mode

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx