"Resistance 2 is niet geworden zoals origineel gepland was"

thumbnail

In een interview met de Gamasutra heeft Resistance 2 co-op lead designer Jake Biegel gezegd dat veel ideëen voor Resistance 2 uiteindelijk niet verwerkt zijn in de versie die we nu kennen voor de PlayStation 3. Veel is volgens hem tijdens de ontwikkeling verworpen. Volgens hem was het design van Biegel te agressief. Het is volgens de man zelfs terug gebracht naar een lager level dan dat origineel voor ogen werd gehouden. Het spel is alsnog een aardig succes geworden voor de PS3, zij het dat het spel erg chaotisch is en weinig verhaal te bieden heeft. Over de co-op online mode is de woordvoerder in ieder geval wel tevreden en dat is eigenlijk wat de game op de been houdt. Volgens de man werken mensen goed samen en dat is hem erg opgevallen. De positieve responses, vooral van co-op spelers, doen hem dan ook veel deugd. “Het inspireert ons als mensen samenspelen.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx