Returnal scoorde prima op onze website. Het spel krijgt echter enige kritiek van spelers dat de moeilijkheidsgraad extreem hoog kan zijn, en dat je niet tussentijds de game kunt saven. Housemarque, ontwikkelaar van het spel, laat echter weten dat men luistert naar de kritiek en overweegt om een dergelijke feature misschien toch in te bouwen. In Returnal begin je in feite opnieuw wanneer je dood gaat. Je verliest gear en wapens, maar ook map-progressie, waarmee je dus een groot deel overnieuw zult moeten spelen, tot op zekere hoogte. Via Twitter laat de ontwikkelaar echter weten dat men luistert naar de feedback van spelers. Op dit moment kan men echter nog niets bevestigen over wat de plannen gaan worden. Returnal verscheen gisteren exclusief voor de PlayStation 5.
Zoals in mijn review verteld, is dit echt een gemiste kans voor de game. Het zou de game naar een 9 tillen wat mij betreft. Nu heb je snel zoiets van: Fuck it, ik ben er klaar mee, ik ga niet alles weer overnieuw spelen.
Inderdaad.
Wel zo handig als je je spel wil opslaan.
Daarom wacht ik even met zulke spellen totdat ze met een patch komen die je wel deze optie geeft.Heb het soms nog al druk en dan kan ik niet meerdere uren achter elkaar erin steken.En wil ook niet haastig door de levels heen.Neem liever mijn tijd.
Nee je moet voor sommige games echt de tijd nemen.