Nieuwe Zelda niet radicaal anders dan vorige deel

thumbnail

Volgens de heer Shigeru Miyamoto hoeven we geen radicale veranderingen te verwachten in de nieuwe Zelda game voor de Nintendo Wii. In de Nintendo Power zegt de woordvoerder dat het spel niet veel anders zal gaan worden dan diens voorganger, Twilight Princess. “Ik denk niet dat het spel radicaal anders zal gaan worden.” Het spel moet volgend jaar op de markt gaan verschijnen.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    7 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    @3 Wat is er relaxter dan relaxt met een normale controller door Zelda te rennen? Vond et super irritant om met de wii mote steeds te staan wapperen. Niet relaxt en boog schieten etc ook niet erg snel. Kan met een normale controller veel sneller richten etc. Dat vissen etc is wel leuk gedaan, maar een normale controller is zoveel sneller.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Klinkt toch alsof hij terug komt op eerdere beloften. Als ik mag kiezen heb ik liever niet volgend jaar al een Zelda-TP2 (zoals Mario Galaxy 2) met dezelfde engine (want daar doelt hij volgens mij ook op), maar het jaar erna een volledig nieuw avontuur.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Zelda is ??n van mijn favoriete franchises, niet omdat het steeds weer super grote vernieuwing bied ofzo, maar omdat het gewoon leuke gameplay blijft. De Wii/mote vind ik daarnaast ook leuk om te gebruiken bij die game. Ze moeten alleen eens een vijand verzinnen die sterker is als ganondorf 😛

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    @ gast, als je dungeons in de lucht moet gaan doen met een draak veranderd het drastisch ja. ik vind de zelde zoals die er nu is heel tof!!!. lekker op het land en beetje rondlopen, dungeons doorlopen.. Het tofste deel was tog echt twilight… heb ook majoras mask dies wel boring… en nog eentje voor de 64 maar dan op wii. hoop wel dat je gewoon een soort van midna de hele tijd naast je heb die wel toevoeging biedt i.p.v dat kleine vliegje ofzo:P

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    @Grave De wii controller speelt zowiezo relaxer. De nieuwe zelda gaat realtime zwaardvechten hebben, een droom van ieder. @Brandts Idd die wolf hoeft niet meer, vond het nogal overbodig. Dit is mijn wens : – Map als wereldbol. – Realtime weerveranderingen (over deze map verschuiven realtime de 4 seisoenen) cyclus van 5 min… – Wanneer men het masterzwaard opneemt in begin, ontwaken 9 monsters. Bij full moon gaan deze op zoek naar u. – Wanneer men een stuk triforce verzameld kan men 1 van de 9 monsters afmaken. – Naast paard, met een draag vliegen (dungeons in de lucht) –… Lees verder »

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Twilight Princess was zeker een vermakelijke game maar voor mij hoeft dat met die wolf niet meer. Hopelijk gaan ze hier wel iets anders op verzinnen.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    3 jaren geleden

    Eerst de vorige maar es uitspelen… had liever een normale controlls gezien. Al dat wapperen met de wii controller in zelda is saai… misschien beter de game voor mn gamecube kunnen kopen :+ Want Zelda is wel een uber spel.


    Naar boven
    7
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx