MotoGP 2006 wordt grafisch een ware Xbox 360 topper

thumbnail

Vandaag is er nieuwe informatie verschenen omtrent de aankomende THQ game MotoGP 2006, de flitsende nieuwe motorrace game voor de Xbox 360. Zo zal een motor (bike) maarliefst 25.000 polygonen gaan bezitten en zal het karakter op de machine bestaan uit 10.000 polygonen. Dit komt dus neer op 35.000 polygonen vormen in zijn totaliteit, dit aantal baseert zich dus nog niet op de 20 coureurs die deel zullen nemen aan een race. Grafisch wordt het dus goed en veeleisend. Het spel zou echter met 60 frames per seconden gedraaid kunnen worden. Verder zou elke bike bestaan uit verschillende layers. Als materiaal dus beschadigd raakt zal een andere layer ontstaan en andere effecten laten zien op het beeldscherm. Materiaal als aluminium en carbon fiber zullen verschillende, maar wel schitterende effecten vertonen.

Ook de omgevingen zullen perfect in beeld gebracht worden. Zo kunnen distances (afstanden) bekeken worden die tussen de 25 en 30 kilometer verder weg liggen. Door het gebruik van satelliet foto’s weet men dit mogelijk te maken. Qua geluid moet dit ook een ware topper worden. De nieuwe audio engine maakt het mogelijk schitterende throttle en motor geluiden te generen. Daarnaast hoor je verschillen tussen verschillende spelers die in een ander toerental rijden.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx