Deep Silver heeft onthuld dat Metro Redux zal draaien in 900p op de Xbox One en op 1080p op de PlayStation 4. Beide edities zullen daarnaast met een framerate van 60 frames per seconde draaien. Volgens de ontwikkelaar zal het verder geen simpele port betreffen naar 1080p. Zowel Metro Last Light als Metro 2033 zullen flink verbeterde visuele aanpassingen krijgen. Metro Redux zal binnenkort uit gaan komen en neemt dus beide Metro games uit het verleden mee in dit nieuwe samengestelde pakket.
Geloof je ie zelf? Geef maar de developers de schuld. Jij weet drommels goed dat die 32mb een bottleneck is, net als het gespleten memory van de PS3 een bottleneck is, was.
Denk je dat alle developers onkundig zijn wat de hardware betreft? Waarom denk je dat de PS4 een vrij toegankelijke GDDR5 ram geheugen heeft, omdat developers daarom hebben gevraagd.
O de games zullen wel verbeteren door betere software en dirx12 maar ook de api’s van het ICE team van Sony. Dus verschillen tussen de PS4 en de Xbone zullen altijd blijven, en de verschillen zijn duidelijk groter als de verschillen tussen 3party games op de PS3 en de Xbox360. Simpelweg omdat de PS4 BETERE hardware heeft dan de Xbone, dat is een feit.
Ziet er beter uit dan Metro. De enige reden dat games niet 1080p draaien op de Xbox One zijn luie ontwikkelaars die bij het porten van hun games alleen maar denken aan de 32MB ESRAM terwijl de idTech5 engine het dikke tegendeel bewijst en laat zien dat je DDR3 en ESRAM als framebuffer kan combineren en met goed resultaat.
Heb je de graphics gezien? Logisch dat Wolfenstein op 1080p kan draaien op de One!
Ik heb de reactie van gast 3 verwijderd. Een andere mod heeft hem kennelijk al verbannen. Wees zo volwassen en ga niet steeds op dit soort mensen in, ongeacht hun opmerkingen. – MOD