Kleinschalige informatie rondom Assassin’s Creed

thumbnail

Ubisoft heeft nieuwe informatie weten te verstrekken rondom de game Assassin’s Creed welke voor de Xbox 360 en PlayStation 3 zal gaan verschijnen. Zo maakte men bekend dat de inspiratie rondom Assassin’s Creed voortkwam uit een boek, dat Creative Director Patrice Desilets en medearbeiders van het Creative Team gelezen hadden. Door wat meer onderzoek te doen naar het verhaal werd deze game ontwikkeld. De game is dan ook gebaseerd op historische momenten waarbij de socialiteit een grote rol speelt. De ontwikkelaar wil een spel brengen waarbij niet ineens 50 tegenstanders op je duiken en dit nog steeds kunt overleven. Het gaat om realisme, maar vooral strategie en spectaculaire momenten bij de gevechten met tegenstanders.

De meeste missies draaien in Assassin’s Creed om het helpen van mensen. In ruil hiervoor zullen mensen ook jouw (Altair) helpen. Een voorbeeld van een missie is het redden van een vrouw die opgesloten zit in een cel van de opponent. Hierbij zul je het leger dat de wacht houdt moeten uitschakelen op een bepaalde manier om de missies te kunnen verwezelijken. Door bepaalde populaties achter je te krijgen maak je het mogelijk om dit te kunnen realiseren op verscheidene manieren.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx