Killzone 3 dev weet nog niet of co-op en Move ondersteund worden

thumbnail

De Destructoid heeft in een interview met Guerrilla Games’ Herman Hulst gesproken over Killzone 3. In het gesprek wordt onder andere gesproken over 3D, en de kant die Killzone 3 op zal gaan. Zo laat de woordvoerder weten dat men er momenteel nog niet uit is of het spel PlayStation Move zal gaan ondersteunen. Ook over een eventuele co-op mode gist de ontwikkelaar nog.

“Ja, Move is geweldig. We hebben er al kennis meegemaakt met SOCOM en ik kan er helaas nog niet al te veel over zeggen. We krijgen veel vragen omtrent een co-op en Killzone 3 en Move-ondersteuning. Maar we praten alleen over wat we momenteel hebben. We houden onze ogen er echter wel op gericht.”

De man laat verder weten dat het spel meer de sci-fi kant op gaat. “Ja, dat is een beslissing van ons geweest. De tegenstanders zijn nu meer mechanisch, meer robot-achtig, ze zijn groter en angstaanjagender. We doen dat omdat we het simpelweg kunnen. Het is cool. We hebben realisme, en dan deze twist, dingen die je niet in het echte leven kunt doen, maar het is nog altijd gerelateerd aan de realiteit. Dus je kunt er zeker van zijn dat je jezelf kunt associeren met de game ervaring die je opdoet.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    3 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Ik ben dus niet de enige die niet zo veel op heeft met al die monsterachtige of in dit geval robot achtige tegenstanders. voor mij ook liever de realistische karakters.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Fuck Move, geef KZ 3 dezelfde Co-op als in RFoM 1 en ik ben helemaal blij. Samen met wat maties hebben we die Co-op helemaal kapot gespeeld, ik snap nog altijd niet waarom ze de Co-op niet in RFoM 2 hebben gebouwt. Storydriven Co-op? YES PLEASE.. 🙂

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Volgens mij weten ze wel wat ze gaan, alleen willen ze dat nog niet laten vastleggen. Met dit antwoord kan je alle kanten uit natuurlijk.


    Naar boven
    3
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx