Kazunori Yamauchi heeft gezegd dat perfectie verwacht mag worden als het de game Gran Turismo 5 betreft. De man betrekt hierbij vooral het damagesysteem van de game, waarover wisselend wordt gesproken tot dusver. Polyphony Digital liet op de GamesCom het schademodel van het spel voor het eerst werkend zien en op de Tokyo Game Show bleek ook niet iedereen enthousiast te worden van de grafische effecten ervan. Via de Gamezine stelt de woordvoerder ons gerust: “Ik kan alleen maar zeggen dat ons team van engineers hard werkt aan de game en dat zij niet iets willen dat ook in andere games al te zien is. We willen iets compleet nieuws en anders. Verwacht perfectie.”
mhoa ik vind schade modellen altijd wel meer realisme geven, in forza 3 kan je nu gelukkig wel over de kop vliegen maar nog niet echt “uit elkaar spatten” zoals in GRID, natuurlijk draait het hier ook niet om, en gaat het meer om auto’s verzamelen en pimpen en gewoon zo realistisch mogelijk rijden en ervaren, maarja realitische schade is natuurlijk altijd leuk
Ik heb het schademodel nooit gemist in GT maar als ze het dan toch willen toevoegen en perfectioneren vind ik dit alleen maar beter. De komende maanden komen genoeg spellen uit dus ik vind het niet erg om er nog even op te wachten.
Dat is zker de reden dat hij pas in maart komt! dat schadesysteem kan niet anders..:$:D ik vind het maar ruk! ik zeg WEG ermee! en kom maar hier met die game:)
ROB GEUS(Smaakpolitie) “Hier wordt ik nou vrolijk van”:D
Dan hebben ze de titel beste realistiche game zobiezo niet gehaald als er geen schade model in de game zit
Van mij hoeven ze helemaal geen schademodel in GT5 te doen want ik probeer toch altijd mijn auto opde weg te houden en heel te houden.