Infinity Ward lijkt het zwaar te hebben de afgelopen dagen. Nadat bleek dat de PC-versie diverse verwachte mogelijkheden niet zal aanbieden, is nu bekend dat de singleplayer korter is dan verwacht. Robert Bowling heeft de IGN in ieder geval laten weten dat hij het daar niet mee eens is. De Infinity Ward medewerker zegt dat men de game ervaring niet wil aanpassen aan de lengte van de campagne. “We starten nooit met het ontwikkelen van een game en zeggen vooraf: We gaan een game maken die 20 uur duurt. We willen een intense game ervaring brengen waarbij je na afloop zegt: Wow! Ik wil meer spelen.”
De man reageert ook nog kort op de kritiek bij het eerste deel, die ook te kort zou zijn. “Dat kunnen mensen uiteraard vinden, het is goed dat mensen meer willen spelen. Als je naar alle game modi kijkt, dan biedt het spel genoeg andere mogelijkheden. Speel de multiplayer die meer dan 14 miljoen mensen hebben gespeeld in 2 jaar tijd. Het is een lange game, hoe je er ook naar kijkt.”
@maniak jonge jij moet ergens anders een natte droom van krijgen :p
Een lange single player is anders ook wel leuk. alleen te lang is ook weer niets als je achievements/trophies hebt waarvoor je de game moet uitspelen.
Helemaal gelijk. Mij boeit het ook niks of de single player lang is, want meestal wil ik het zo snel mogelijk uit spelen om snel de multiplayer te kunnen doen:p:D O jongens, vannacht had ik er zelfs over gedroomd dat ik dit spel al had, liep uit op een natte droom8)