Logitech Z serie’s zijn allemaal wel goed, ik heb de Z-640 en ik ben er tevreden mee. Ik denk dat het geen miskoop zal worden, Logitech levert altijd wel wat moois af.
hijs wel erg lekker, goede bass, vind het geen miskoop.
T enige is als de Bass zeg maar te hard word, dat er van die rare soort van piepjes uit de Sub komen, mja zo heel hard hoeft ie niet van mij, krijg je dat probleem met die bure weer
dat is btw eigenlijk alleen als de bass alleen zelf te hard is, met de volume heb ik er geen last van
Al is het wel leuk om em lekker hard te zette
Auteur
Berichten
5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Naar boven
We gebruiken cookies (meer info) om ervoor te zorgen dat onze website zo goed mogelijk functioneert. Graag willen we je toestemming vragen voor het gebruik hiervan.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Graag willen we je toestemming vragen voor het gebruik hiervan. Meer info
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.