Wat doe jij dom dan ? WoW niet 3D ? Textbased ? als je er nix van af weet lul dan ook niet zo dom 🙄 …
Whaha hou asjeblieft je bek dat ik er nix vanaf weet kheb zelf genoeg server gedraait en getypt natuurlak is wow 3d maar niet in 3d gemaakt lees efe goed alels over wow hoe het gemaakt is en op blizzhackers dan praten we verder lees efe goed.. scheel weer wat he
Leer jij eerst nederlands. Dank U.
jh man beetje te veel op msn gehangen krijg je ervan he.. maar leuke dragon ball z