Welk soort RTS game zou jij kiezen!?

Home Forums Games discussies Welk soort RTS game zou jij kiezen!?

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
  • Auteur
    Berichten
  • #459436
    -SNPER--SNPER-
    Deelnemer
    16

    Stadje bouwen! SC 4 ftw :) Daarnaast is historisch huidige tijd en vroeger allemaal leuk. Ligt aan me bui waar ik zin in heb. Space en fantasy vind ik dan weer niets.

    #459315
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    pacific wrote:

    red alert 2, is duidelijk de beste titel in de lijst imo.


    @Necrocide
    & Duke, kom op man , generals is echt niks in vergelijking met Red Alert 2, maarja meningen verschillen

    Heb je hiervoor ook redenen? want ik vind generals er beter uitzien, meer upgrades tja en leuker gewoon : )

    #467326
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    pacific wrote:

    red alert 2, is duidelijk de beste titel in de lijst imo.


    @Necrocide
    & Duke, kom op man , generals is echt niks in vergelijking met Red Alert 2, maarja meningen verschillen

    Heb je hiervoor ook redenen? want ik vind generals er beter uitzien, meer upgrades tja en leuker gewoon : )

    #459438
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    pacific wrote:

    red alert 2, is duidelijk de beste titel in de lijst imo.


    @Necrocide
    & Duke, kom op man , generals is echt niks in vergelijking met Red Alert 2, maarja meningen verschillen

    Heb je hiervoor ook redenen? want ik vind generals er beter uitzien, meer upgrades tja en leuker gewoon : )

    #459317
    GangpowerGangpower
    Deelnemer
    10

    Medieval 2 total war is ook heel vet, echt grote veldslagen en het ziet er prachtig uit

    #467329
    GangpowerGangpower
    Deelnemer
    10

    Medieval 2 total war is ook heel vet, echt grote veldslagen en het ziet er prachtig uit

    #459440
    GangpowerGangpower
    Deelnemer
    10

    Medieval 2 total war is ook heel vet, echt grote veldslagen en het ziet er prachtig uit

    #459319
    pacificpacific
    Deelnemer
    10

    VoltriX wrote:

    Heb je hiervoor ook redenen? want ik vind generals er beter uitzien, meer upgrades tja en leuker gewoon : )

    zkrs meerdere redenen :

    Red Alert 2 heeft niet zoiets als Hackers of Black Markets, je moet dus nog steeds op zoek naar resources buiten je kamp, en zo blijft het strategisch overnemen van de resources velden erg belangrijk.

    In Red Alert 2 heb je geen aanval units die verder kunnen schieten dan dat je verdedeging kan. ik vind dit echt een groot minpunt van het spel: je zet je kamp vol met verdeging en er komen een paar van die kut rocket buggy’s aan, en je verdedeging is waardeloos :/

    iin Red Alert 2 kan je maar 1 superweapon bouwen(tenzij je met een engineer een 2e overneemd van de vijand), bij generals kan je gewoon 30 atoombommen bouwen en het hele kamp platgooien.

    dit alles bij elkaar kan je dus gewoon dit doen:

    je haalt ff snel wat resources uit die kratten, met je heli of met die slaafjes. Dan zorg je dat je zo snel mogelijk hackers of Black Markets kan bouwen, je zet je hele kamp vol met hackersof black markets. daarna bouw je atoombommen totdat je er genoeg hebt om het hele kamp van de vijand op te blazen.JE HOEFT DUS NEIT EENS JE KAMP UIT OM TE WINNEN :/

    #467333
    pacificpacific
    Deelnemer
    10

    VoltriX wrote:

    Heb je hiervoor ook redenen? want ik vind generals er beter uitzien, meer upgrades tja en leuker gewoon : )

    zkrs meerdere redenen :

    Red Alert 2 heeft niet zoiets als Hackers of Black Markets, je moet dus nog steeds op zoek naar resources buiten je kamp, en zo blijft het strategisch overnemen van de resources velden erg belangrijk.

    In Red Alert 2 heb je geen aanval units die verder kunnen schieten dan dat je verdedeging kan. ik vind dit echt een groot minpunt van het spel: je zet je kamp vol met verdeging en er komen een paar van die kut rocket buggy’s aan, en je verdedeging is waardeloos :/

    iin Red Alert 2 kan je maar 1 superweapon bouwen(tenzij je met een engineer een 2e overneemd van de vijand), bij generals kan je gewoon 30 atoombommen bouwen en het hele kamp platgooien.

    dit alles bij elkaar kan je dus gewoon dit doen:

    je haalt ff snel wat resources uit die kratten, met je heli of met die slaafjes. Dan zorg je dat je zo snel mogelijk hackers of Black Markets kan bouwen, je zet je hele kamp vol met hackersof black markets. daarna bouw je atoombommen totdat je er genoeg hebt om het hele kamp van de vijand op te blazen.JE HOEFT DUS NEIT EENS JE KAMP UIT OM TE WINNEN :/

    #459442
    pacificpacific
    Deelnemer
    10

    VoltriX wrote:

    Heb je hiervoor ook redenen? want ik vind generals er beter uitzien, meer upgrades tja en leuker gewoon : )

    zkrs meerdere redenen :

    Red Alert 2 heeft niet zoiets als Hackers of Black Markets, je moet dus nog steeds op zoek naar resources buiten je kamp, en zo blijft het strategisch overnemen van de resources velden erg belangrijk.

    In Red Alert 2 heb je geen aanval units die verder kunnen schieten dan dat je verdedeging kan. ik vind dit echt een groot minpunt van het spel: je zet je kamp vol met verdeging en er komen een paar van die kut rocket buggy’s aan, en je verdedeging is waardeloos :/

    iin Red Alert 2 kan je maar 1 superweapon bouwen(tenzij je met een engineer een 2e overneemd van de vijand), bij generals kan je gewoon 30 atoombommen bouwen en het hele kamp platgooien.

    dit alles bij elkaar kan je dus gewoon dit doen:

    je haalt ff snel wat resources uit die kratten, met je heli of met die slaafjes. Dan zorg je dat je zo snel mogelijk hackers of Black Markets kan bouwen, je zet je hele kamp vol met hackersof black markets. daarna bouw je atoombommen totdat je er genoeg hebt om het hele kamp van de vijand op te blazen.JE HOEFT DUS NEIT EENS JE KAMP UIT OM TE WINNEN :/

    #459321
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    pacific wrote:

    zkrs meerdere redenen :

    Red Alert 2 heeft niet zoiets als Hackers of Black Markets, je moet dus nog steeds op zoek naar resources buiten je kamp, en zo blijft het strategisch overnemen van de resources velden erg belangrijk.

    In Red Alert 2 heb je geen aanval units die verder kunnen schieten dan dat je verdedeging kan. ik vind dit echt een groot minpunt van het spel: je zet je kamp vol met verdeging en er komen een paar van die kut rocket buggy’s aan, en je verdedeging is waardeloos :/

    iin Red Alert 2 kan je maar 1 superweapon bouwen(tenzij je met een engineer een 2e overneemd van de vijand), bij generals kan je gewoon 30 atoombommen bouwen en het hele kamp platgooien.

    dit alles bij elkaar kan je dus gewoon dit doen:

    je haalt ff snel wat resources uit die kratten, met je heli of met die slaafjes. Dan zorg je dat je zo snel mogelijk hackers of Black Markets kan bouwen, je zet je hele kamp vol met hackersof black markets. daarna bouw je atoombommen totdat je er genoeg hebt om het hele kamp van de vijand op te blazen.JE HOEFT DUS NEIT EENS JE KAMP UIT OM TE WINNEN :/

    Allemaal leuk en aardig, dat noemen ze realistisch 🙄

    #467336
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    pacific wrote:

    zkrs meerdere redenen :

    Red Alert 2 heeft niet zoiets als Hackers of Black Markets, je moet dus nog steeds op zoek naar resources buiten je kamp, en zo blijft het strategisch overnemen van de resources velden erg belangrijk.

    In Red Alert 2 heb je geen aanval units die verder kunnen schieten dan dat je verdedeging kan. ik vind dit echt een groot minpunt van het spel: je zet je kamp vol met verdeging en er komen een paar van die kut rocket buggy’s aan, en je verdedeging is waardeloos :/

    iin Red Alert 2 kan je maar 1 superweapon bouwen(tenzij je met een engineer een 2e overneemd van de vijand), bij generals kan je gewoon 30 atoombommen bouwen en het hele kamp platgooien.

    dit alles bij elkaar kan je dus gewoon dit doen:

    je haalt ff snel wat resources uit die kratten, met je heli of met die slaafjes. Dan zorg je dat je zo snel mogelijk hackers of Black Markets kan bouwen, je zet je hele kamp vol met hackersof black markets. daarna bouw je atoombommen totdat je er genoeg hebt om het hele kamp van de vijand op te blazen.JE HOEFT DUS NEIT EENS JE KAMP UIT OM TE WINNEN :/

    Allemaal leuk en aardig, dat noemen ze realistisch 🙄

    #459444
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    pacific wrote:

    zkrs meerdere redenen :

    Red Alert 2 heeft niet zoiets als Hackers of Black Markets, je moet dus nog steeds op zoek naar resources buiten je kamp, en zo blijft het strategisch overnemen van de resources velden erg belangrijk.

    In Red Alert 2 heb je geen aanval units die verder kunnen schieten dan dat je verdedeging kan. ik vind dit echt een groot minpunt van het spel: je zet je kamp vol met verdeging en er komen een paar van die kut rocket buggy’s aan, en je verdedeging is waardeloos :/

    iin Red Alert 2 kan je maar 1 superweapon bouwen(tenzij je met een engineer een 2e overneemd van de vijand), bij generals kan je gewoon 30 atoombommen bouwen en het hele kamp platgooien.

    dit alles bij elkaar kan je dus gewoon dit doen:

    je haalt ff snel wat resources uit die kratten, met je heli of met die slaafjes. Dan zorg je dat je zo snel mogelijk hackers of Black Markets kan bouwen, je zet je hele kamp vol met hackersof black markets. daarna bouw je atoombommen totdat je er genoeg hebt om het hele kamp van de vijand op te blazen.JE HOEFT DUS NEIT EENS JE KAMP UIT OM TE WINNEN :/

    Allemaal leuk en aardig, dat noemen ze realistisch 🙄

    #459323
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

    Ja realistisch maar realistisch is niet altijd leuk.

    #467339
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

    Ja realistisch maar realistisch is niet altijd leuk.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven