Wind Waker en Ocarina Of Time lijken trouwens super erg op elkaar, zijn iemand alle gelijkenissen al opgevallen? 😉
Ik kan ze niet vergelijken. Orcarina Of Time is gewoon veel beter.
Origineel, goede sfeer veranderingen de hele sfeer is zelfs vele malen beter. En dan komt er nog eens bij dat ik het uiterlijk van Wind Waker gewoon lelijk vind. Maar ieder zijn smaak.
Aldus.. Nee ik zie geen gelijkenissen. Maar ik heb Wind Waker niet echt gespeelt. maar 1 uur ofzo. Ik vond het niet veel aan dus ik stopte maar.