Home › Forums › Games discussies › Patch v1.1 voor Far Cry
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 20 jaren, 1 maand geleden door Bassie.
- AuteurBerichten
- 28/03/2004 08:49 om 08:49 #111826
Na enig uitstel deze week is de eerste patch voor Far Cry een feit. De patch moet een hoop online problemen oplossen. Onder andere ondersteuning voor All Seeing Eye en PunkBuster zijn er in verwerkt. Tevens is er ook voor de Nvidia kaarten flink aan de game gesleuteld: Single player
– Added toggle modes for Aim and Crouch
– Fixed numerous small bugs
– Fixed a crash when attempting to load more than one instance of FarCry
– Fixed bug with AI autobalance that sometimes caused it not to initialize outside of DEVMODE
– Fixed issue where player spawns a little higher in the air after a load from checkpoint.
– Improved AI saving state at checkpoints.
Other
– Improved shader speed (up to two times faster) for NVidia Geforce FX cards on very high settings
– Fixed fog bug with NVidia drivers
– Added support for NVidia NV40 chipset
– Fixed realtime shadows from blended trees
– Made improvements to lighting shaders on very high settings
– Fixed bug with lake reflections
– Added support fro PS3.0 shader profile
De patch is hier te downloaden. Zie de link voor de volledige lijst met aanpassingen.
Enkele downloadmirrors:
http://www.3dgamers.com/dl/games/farcry/farcry1.1.exe.html http://www.fileshack.com/file.x?fid=4787 - AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.