maar waar heb je ze niet?
mario golf, mario kart, mario football,(deze zijn er)
mario criket(of slagbal), mario …..
(weet niet of ze er al zijn, maar dat had ik in de PU gelezen dat ze eraan kwamen)
en dan heb je nog alle gewone games van mario(marioland enz..) en die zijn ook al genoeg uitgemolken. 👿 👿
(bijv. de originele mario is op de NES, die zijn weer op de N64, anders op de gameboy, dan komen ze weer op de GBA)