Licht is je grote vriend in Alan Wake

Home Forums Games discussies Licht is je grote vriend in Alan Wake

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #119463
    EvilgamerzEvilgamerz
    Deelnemer
    10

    De http://www.skoar.com/news/admin/new-alan-wake-information.html?Itemid=46″target=”_blank”>Skoar heeft weer nieuwe details onthuld rondom Alan Wake voor de Xbox 360. Zo zegt de bron dat Remedy altijd gezegd heeft dat licht een belangrijk wapen zal zijn in het spel. De gameplay zal zich hier dan ook flink op gaan focussen. Wake’s belangrijkste wapens zijn flashlights en andere lichtbronnen die gevonden kunnen worden in de gamewereld. De donkere krachten kunnen dieren en zelfs objecten laten aanvallen en ze kunnen enkel gestopt worden door middel van licht. Het licht breekt ‘n soort van schild bij opponenten die met licht verwoest moet worden, waarna je met je gun aan het werk kunt gaan om de daadwerkelijke tegenstander te vernietigen.

    Tijdens het spelen zul je delen van je script vinden, maar deze zullen niet standaard allemaal beschikbaar worden gesteld maar een beetje op de manier als in Bioshock verkrijgbaar zijn. Het is dus mogelijk om vrij door de omgevingen te lopen op zoek naar manuscript pagina’s. Een belangrijke verandering sinds het begin van de ontwikkeling is de switch van de gameplay. Het is dus niet meer een pure sandbox game waarbij je overal en nergens heen kunt gaan, aangezien zo de verhaallijn komt te vervallen. Je zult wel vrijheid hebben, maar het zal geen gameplay als in GTA betreffen. Vergelijk ook dit ‘n beetje met de gameplaywijze in Bioshock en het oppikken van audio logs die in deze game script pagina’s blijken.

    http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=11732” target=”_blank”>http://www.evilgamerz.com/screens/buffer.php?pic=11732” width=”512″ height=”320″ border=”0″>

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven