Toegankelijkheid gereedschap

Hoe laat ik m’n fan op 7V draaien?!

Home Forums Games discussies Hoe laat ik m’n fan op 7V draaien?!

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #420759
    ZuppZupp
    Deelnemer
    10

    Z@3 Redrum wrote:

    Aarde is btw niet zeldfe als de – lijn als je dat bedoeld. Tis gewoon ‘n circuit van + en -, aarde is wat anders :)

    Je hebt een +12 en een +5 volt @ molex de zwarte draden zijn aarde. Idem met fan, rood = +12v en zwart is aarde en –

    edit Zercom.nl heeft verloopstukjes om fans @ 7 en 9.5 v te laten draaien. Zie casemodding – sharkoon @ website.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven