Het officiele Fable II Topic

Home Forums Games discussies Het officiele Fable II Topic

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #119040
    Shoryuk3nShoryuk3n
    Deelnemer
    10

    Fable II

    [img]http://img178.imageshack.us/img178/9072/darkentrance1000mz3ws2.jpg[/img]

    GAMEPLAY

    . Film achtige gevechten in Real-Time – Leef de film zoals gevecht in Real-Time zonder gezondheidspunten of bars. Nu, kan slechts één besnoeiing van een zwaard een dodelijke slag voor je vijand worden. Nochtans, als je de slag mist, zal je leven niets meer dan een geheugen zijn.

    · Character Transformatie – Fable 2 verbetert het innovatieve systeem dat uit het omzetten van je character volgens je acties bestaat. Je uiterlijk hangt van twee afmetingen af: goed en kwaad, en nu ook door adel en corruptie. De goede akten en de kwade akten zullen je fysieke blik, maar met bedorven akten, bijvoorbeeld, wijzigen om teveel te drinken, of de edele akten, bijvoorbeeld, om hard in uw werkgelegenheid te werken, zullen de blik zelfs meer wijzigen. Waar de kwade held van je vriend een slanke en fijne jonge mens zou kunnen zijn en als het dreigen als Dracula, die kwade en edele akten heeft gemaakt, zou uw held zo afschuwelijk en kwaadwillig kunnen zijn zoals Quasimodo na zijn bedorven manieren.

    *Akten=daden:P

    · Reagerende Wereld “ De tijd passeert gepaard met de Dag en Nacht cyclus. Kijk toe als lente, de zomer, de herfst en de winter voorbij gaan. Aangezien de jaren overgaan, zie je de gevolgen van uw acties in de wereld. Zie hoe een dorp zich ontwikkelt en door de jaren bloeit. Zaai verschrikking onder de inwoners en zie het dorp verminderend en definitief word een ruïne en een spookstad. In deze wereld, zelfs zal een bescheiden aankoop de lokale economie omzetten.

    · Leven van een Held – Leef het leven van een held, van kinderjaren aan oude dag. Zal je een aardige spierkolos, of een hoofd-rover worden? Zou je een begerige grote grondbezitter, een willen worden kampioen die offers zelf voor de massa’s of om aan een bescheiden herberg om de behoeften aan je familie te voorzien eenvoudig opdracht te geven? Jij beslist.

    · Man’s Best Friend – Je beste vriend in de wereld zal een gelovige vier-voeter metgezel zijn. Een jong dat volwassenheid zal bereiken zoals jij. Door hem complimenten te geven en door het te straffen, groeit hij in een angstaanjagende aanvalshond, een speelkameraad om op anderen indruk te maken, of een partner, die, aan zijn betekenis van geur dankt, zal problemen vermijden en zal je helpen schatten vinden. Neem waar als uw beste vriendentransformaties om te wijzen op welk soort held je bent.

    · Gebruik de omgeving in jou voordeel -Strijd op een kabelbrug, en breng hem aan het schudden zodat de vijanden uit hun evenwicht raken zodat zij vallen. De strijd in een smalle holpassage en verzet zich tegen de pogingen van uw tegenstanders om u te omringen en te realiseren dat de zeer lage muren en het plafond vorm ernstige hindernissen. De strijd wanneer je wordt verrast en je waarschiojnlijk omsingeld zal worden. De plaats van slag zal een essentieel onderdeel voor je overleving spelen.

    · Het eerlijke geslacht – Speel het spel als een heldin. Je kan zelfs zwanger worden.

    · Aanpassing – Kies je geslacht, de kleur van je ogen en u bent bereid te spelen. Ook, kan je je karakter als je aanpassen wilt: laat het haar of de baard groeien, de kleur van je kleding veranderen, tatoos krijgen, toebehoren, kleurstof kopen en knip je haar, of make up op doen. Cre�ër de held of de heldin, wat jij wil.

    · Carrieres – Wanneer je geen epische zoektocht RPG slechterikken doet doden en in het spel vorderen, houd voor ogenblik op om één van de diverse carrières in het spel te testen. De baan van de held betaalt niet altijd goed, zo zijn er vele middelen om je inkomen te verhogen door part-time te werken. Misschien zou je professionele gladiator één dag kunnen zijn, of een barkeeper, of een smid, een gokker, of een landbouwer of zelfs een inbreker willen worden.

    · Offline Multiplayer – Zij die geen toegang tot Internet hebben kunnen altijd samen spelen door hun held in de wereld van hun vriend te brengen (via een memorycard) en door het in een geest, een krachtig schepsel om te zetten die de monsters, behandelingsvrienden bestrijden, de vijanden vervloeken, de massa’s afleiden, verborgen schatten kan vinden en de plaats van de belangrijkste held nemen wanneer de actie te hard wordt!

    · Online Multiplayer – Word lid van een groep spelers die de zelfde belangen en de doelstellingen delen, die in hun respectieve wereld kunnen verschijnen als Phantoms, recources delen, strijd elkaar in zeer diverse uitdagingen, Verberg schatten zodat de andere spelers het weer kunnen vinden , Wissel voorwerpen uit en veel meer.

    · Voor elke keus een gevolg – Ontdek de oorzaken en de gevolgen achter elk van je acties. Elimineer alle inwoners van een stad en word een gewilde vluchteling en een vermomming zelf om van de politie te ontsnappen. Maak jezelf een idioot en merk dat iedereen je “de vinger:P” toont, je uitlacht en dat niemand je serieus werk geeft. Je kunt sex hebben alsof er geen morgen meer zal zijn, en de volgende dag erachter komen dat je vader/moeder bent geworden omdat je geen bescherming droeg.

    · Vrijheid – Het is een wereld van avonturen: Vergeet de wegen en reis door gebieden om je vijanden te verrassen, over de meren te zwemmen en binnen te duiken om schatten, pas door de vensters en de balkons in een immense tastbare wereld te vinden.


    ‘Dynamische Omgeving’

    Als je een RPG speelt heb je niet echt het gevoel dat je de omgeving dat doet.

    Het verhaal in Fable is gestrekt door een leven. Peter Molyneux zei dat dit allebei frustrerend was te ontwerpenen toch toestaat dingen te doen dat anderen niet kunnen (Vrijheid mensen:P). Een concept van Fable 2 werd laten zien – een prachtig geschilderd kampvuur in de bossen; Brightwood. Wanneer je een tiener in Fable 2 bent, is het een grizelige plek geinspireerd door Murkwood van LOTR.

    Een gedetailleerde voorbeeld hier was dat in deze locatie , je een kamp van de Zigeuners ontdekt. Als je karakter binnen gaat en handel drijft en aardig tegen iedereen is, kunt je een zoektocht doen de zigeuners helpen door hout van vijanden leeg te halen genoemd ‘ Hobbs’. Nochtans, als je karakter in tien jaar terugkomt, zal het kamp veranderd zijn in huizen. Tien jaar verder, is het een kleine dorp. Tien jaar verder, is het dorp een stad!!

    Maar hier is de wending; Als je in die camp was gegaan en iedereen hebt geslacht, zou het dorp niet hebben bestaan en dat is intressant voor de speler om te ervaren.

    ‘Dingen Kopen’

    Alles in Fable 2 kan je kopen en als je het koopt ben je Lord of the manor / Owner of the dungeon. Het komt bij je karakter omdat het een gevoel van welzijn en bezitting geeft. Het is een neiuwe mechanisme: geld. Het kan je veiligheid, macht en wat niet geven.

    Hoe verbetert dit de ervaring? De eigendom machtigt. Het staat de speler toe om de inhoud te unlocken, en het voegt aan het simulatieelement toe.

    Als je een casteel bezit, zullen er quests opduiken voor het bezitten van het casteel. “Sire, there are thieves stealing wine from the cellars!” Als je een kathedraal bezit, zul je andere quests krijgen: – kill the priest or protect him – etc..

    Wat dit ook je geeft is dat wanneer je het spel uitspeelt, er genoeg inhoud is om het nog eens te spelen omdat je niet alles hebt meegemaakt.

    Het verhaal

    In het kort is het verhaal op 4 concepten gebaseerd; Het verhaallijn, meegerekend wat de speler heeft gedaan in het spel, een hele sterke tegenstander hebben en de speler keuze geven.

    Combat Video’s

    SD

    http://www.gametrailers.com/player/22561.html

    HD

    http://www.gametrailers.com/player/22560.html

    HD – Video Diary #2

    http://www.gametrailers.com/player/22907.html

    E3-SD

    http://www.gametrailers.com/player/usermovies/84824.html


    GRAPHICS

    GDC Movies HD

    http://www.gametrailers.com/player/30764.html

    http://www.gametrailers.com/player/30762.html

    http://www.gametrailers.com/player/30759.html

    GDC Afbeeldingen

    [img]http://img101.imageshack.us/img101/2852/house01largeig0.jpg[/img]

    [img]http://img101.imageshack.us/img101/1231/jump01largewj9.jpg[/img]

    [img]http://img101.imageshack.us/img101/2760/lane01largeqc4.jpg[/img]

    [img]http://img101.imageshack.us/img101/865/hobbes01largeht8.jpg[/img]

    [img]http://img101.imageshack.us/img101/1318/sword01largele7.jpg[/img]

    STEDEN

    Hier is de grootte van de stad en het casteel can video diary 1

    720p – [img]http://img141.imageshack.us/img141/4069/castle1cz3.jpg[/img]

    BOSSEN

    [img]http://img79.imageshack.us/img79/734/new11tf0.jpg[/img]

    [img]http://img101.imageshack.us/img101/7737/forest01largehg0.jpg[/img]

    [img]http://img262.imageshack.us/img262/2808/new46qj4.jpg[/img]


    Als er vragen zijn, stel maar raak!

    #538627
    SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

    Goede eerste post :O welkom!

    Fable II, echt vet. jammer dat ik mn xbox 360 verkocht heb. Deze game had ik anders zeker aangeschaft.

    heb Fable op de PC ook grijs gespeeld :D

    #538628
    Shoryuk3nShoryuk3n
    Deelnemer
    10

    SpawN wrote:

    Goede eerste post :O welkom!

    Fable II, echt vet. jammer dat ik mn xbox 360 verkocht heb. Deze game had ik anders zeker aangeschaft.

    heb Fable op de PC ook grijs gespeeld :D

    Bedankt :D

    Ik ben zelf geen fan van RPG’s maar ik hou wel van het Real-Time combat system van Fable 2! Het is echt een goed spel. Inderdaad jammer dat je je 360 hebt verkocht! Er komen zoveel goeie dingen op de 360! Ik zou zeggen schaf er weer een aan :P !

    #538629
    KitsuneNLKitsuneNL
    Deelnemer
    10

    Goede openingspost! Ik had heel veel verwacht van de eerste Fable, maar die vond ik uiteindelijk toch wat tegen vallen. Maar toen Fable II werd aangekondigd begon het toch wel te kriebelen bij mij. De sfeer van deze game is gewoon super en het verschtsysteem werkt ook goed ja. Ik heb geen 360, maar dit zou wel één van die games zijn waarvoor ik er een zou willen. Overigens miste ik in het eerste deel ook een beetje de open wereld zoals Oblivion die kende. Leken eerder allemaal aan elkaar geplakte stukken. Hoe zit dat met Fable 2?

    #538630
    Shoryuk3nShoryuk3n
    Deelnemer
    10

    KitsuneNL wrote:

    Goede openingspost! Ik had heel veel verwacht van de eerste Fable, maar die vond ik uiteindelijk toch wat tegen vallen. Maar toen Fable II werd aangekondigd begon het toch wel te kriebelen bij mij. De sfeer van deze game is gewoon super en het verschtsysteem werkt ook goed ja. Ik heb geen 360, maar dit zou wel één van die games zijn waarvoor ik er een zou willen. Overigens miste ik in het eerste deel ook een beetje de open wereld zoals Oblivion die kende. Leken eerder allemaal aan elkaar geplakte stukken. Hoe zit dat met Fable 2?

    Fable 2 is een open wereld. Als je van de ene grote plek naar een andere gaat, dan is er een laadtijd. Maar in de grote plekken is er dan helemaal geen laadtijd meer. Zoals in Albion. Als je een huis of ergens ingaat gaat alles heel vloeiend zonder laadtijd. Het spel is zoals ik al zei een open wereld, maar er zich toch paden die je naar je doel leiden. Ook creeert Fable 2 de illusie dat alles heel groot is. Als je bijvoorbeeld naar een grote stad kijkt, zou je denken dat je overal kan lopen. Maar dat is niet zo.

    #538631
    KitsuneNLKitsuneNL
    Deelnemer
    10

    Ik vraag me dan wel af hoe groot Albion is? Als je het ergens mee kunt vergelijken. Kun je wel in alle huisjes en zo? Maar goed het verhaal zal je natuurlijk wel aan de verschillende plekken toewijzen en neem aan dat je dan gebruik kan maken van portals of iets dergelijks om van de ene naar de andere locatie te komen.

    #538632
    Shoryuk3nShoryuk3n
    Deelnemer
    10

    KitsuneNL wrote:

    Ik vraag me dan wel af hoe groot Albion is? Als je het ergens mee kunt vergelijken. Kun je wel in alle huisjes en zo? Maar goed het verhaal zal je natuurlijk wel aan de verschillende plekken toewijzen en neem aan dat je dan gebruik kan maken van portals of iets dergelijks om van de ene naar de andere locatie te komen.

    Je kan echt bijna overal in.

    Wat ik ook een goede feature vind is dat als je in de bossen in klein dorpje of een paar hutjes vind kan je kiezen of je ze beroofd, of in ze investeerd. Als je in ze investeerd dan zal dat dorpje groeien! Je kan dus als je een paar maanden later terugkomt dat dorpje terug zien als een grote stad..

    #538633
    holyboyholyboy
    Deelnemer
    10

    Shoryuk3n wrote:

    Fable 2 is een open wereld. Als je van de ene grote plek naar een andere gaat, dan is er een laadtijd. Maar in de grote plekken is er dan helemaal geen laadtijd meer. Zoals in Albion. Als je een huis of ergens ingaat gaat alles heel vloeiend zonder laadtijd. Het spel is zoals ik al zei een open wereld, maar er zich toch paden die je naar je doel leiden. Ook creeert Fable 2 de illusie dat alles heel groot is. Als je bijvoorbeeld naar een grote stad kijkt, zou je denken dat je overal kan lopen. Maar dat is niet zo.

    Ik ben niet helemaal met je eens dat het een open wereld is. In spellen als Two worlds en Oblivion zit een open wereld, waar je kan blijven lopen zonder dat er laadtijd nodig is. Bij Fable 2 zitten er bij zommige uitgangen bij steden tussen stukken waar je naar 1 plek kan reizen en dat kan je 15 uur schelen. Dit geeft hij dan ook aan. Ik cind het persoonlijk leuker om die 15 uur zelf door bossen en over heuvels rond te hobbelen.

    De tijd vind ik weer wel een pluspunt. De winkels zijn alleen overdag open, er zit in elke stad of dorp een town crier, die zegt dat de winkels open gaan, bijna gaan sluiten en dat het nu heel laat is :P.

    Ook ik had snel genoeg van fable, maar fable 2 is naar mijn opinie beter. Vooral de hond is erg handig en leuk ingepast.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven