ik blijf mn twijfels hebben of het het oude ET mp, en teamplay gevoel kan vasthouden, en dat de voertuigen niet het hele spel opfucken 😮
Inderdaad, volgen mij krijg je dan echt weer zo’n Battlefield game. Weg 1on1 combat. Alleen beetje dom in voertuigen zitten. Je bent meer bezig om een voertuig te bemachtigen dan daardwerkelijk de tegenstander afslachten. Word een flop, weet het nu al.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Naar boven
We gebruiken cookies (meer info) om ervoor te zorgen dat onze website zo goed mogelijk functioneert. Graag willen we je toestemming vragen voor het gebruik hiervan.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Graag willen we je toestemming vragen voor het gebruik hiervan. Meer info
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.