yo (omg?)
ik heb doom3 ROE gedownload van torrent ^^
tof heee??
maar zit met een probleem nu

[img]http://img258.imageshack.us/img258/8185/naamloos4cl.jpg[/img]
met daemon kan ik ‘m niet openen , enzo … lol, weet iemand hoe ik die ding aant werk zet?? :p
edit by grim, volgende x een duidelijke titel a.u.b
Start gewoon Winrar op vanuit je startmenu, browse naar die bestanden toe en open de eerste.. dan zou het gewoon moeten werken. Hoeft verder niks aan te gebeuren.
OMG!! ZUPP!! JE BENT GENIAAAL!!!
dankje wel man! ben het nu aant instaleren! 