De eerste concrete details voor Halo: Reach

Home Forums Games discussies De eerste concrete details voor Halo: Reach

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #119666
    EvilgamerzEvilgamerz
    Deelnemer
    10

    De laatste editie van de Game Informer heeft de eerste details onthuld rondom Halo: Reach voor de Xbox 360. Volgens het magazine zal het verhaal niet synchroom lopen met dat van het boek, Fall of Reach, maar een geheel nieuw, donkerder verhaal vertellen dan dat van ODST. Cut-scenes in het spel zullen meer cinematic zijn dan voorheen en we krijgen zelfs de kans om te zien hoe Reach eruit zag voor het verwoest werd.

    Spelers stappen in de huid van een Spartan III genaamd Lone Wolf. Spelers kunnen hem kleinschalig customizen en maken deel uit van een team met onder andere Jorge, een heavy weapon specialist. Emile 239, het stille type, Jun 266, de sniper, Carter 250 en Kat 230 zijn andere teammembers. Covenant soldaten spreken niet langer meer Engels maar hebben hun eigen taal. Ze zijn gevaarlijker en angstaanjagender geworden zoals in de eerste Halo game. Een nieuwe tegenstander is de Skirmisher. Zij lijken op Jackals en jagen vooral gegroepeerd. Ze zijn dodelijk als ze toeslaan.

    Qua gameplay kunnen we vertellen dat Reach de health bar weer zal herintroduceren samen met het energieschild en nieuwe wapens. De Single-Shot rifle, de sniper, de AR, de Magnum, Needler rifle, frags en plasma zijn enkele voorbeelden. De Spike granaten en de Flame granaten zijn verleden tijd. Spelers kunnen sprinten, met het mes aan de gang gaan en stealthy te werk gaan. Grafisch zegt de GI dat Reach een grootse vooruitgang boekt. Het spel bevat alle standaard Halo 3 multiplayer features en komt zelfs met meer. Daarover in de toekomst meer.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven