Home › Forums › Games discussies › CSS HDR
- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 8 maanden geleden door Sphinxx.
- AuteurBerichten
- 24/09/2005 19:10 om 19:10 #418126
ik bedoel over die screen demonicje:P 25/09/2005 06:55 om 06:55 #418127enne kan duke wel met z’n videokaart HDR gebruiken ?? 25/09/2005 08:04 om 08:04 #418128nou zoals de specs al zeggen, op een 9600 of GF5900 of lager kun je het niet draaien, op 9800 enz. op 800×600 geen AA geen AF en op hiigh end kaarten op full. 25/09/2005 08:20 om 08:20 #418129kzal CSS vandaag is installeren, en dan zal ik ff kijken of het wat is. Btw demo heb jij het al geprobeerd?! 25/09/2005 08:31 om 08:31 #418130Gary’s Mod is nu helemaal f*cked up !?!? Krijg zo’n schuine lijn als ik het Bloom effect aan zet.. Sinds de laatste updates. 25/09/2005 10:08 om 10:08 #418131Hoe kon je ookalweer FPS laten zien in CSS? Het was toch /show_FPS1 ofniet dan? 25/09/2005 10:10 om 10:10 #418132net_graph 3 25/09/2005 10:17 om 10:17 #418133is dat voor FPS? Omfg dan ben ik in de war met BF2 oid. Thx iig, zal zo ff melden wat het word ^^ Oke hier is tie dan!
Ik heb net even CSS gespeeld ( De_Dust ), en je kon hier en daar wel zien dat het licht beter was maar echt schokkend is het niet. Anyway nu even de FPS kwestie, ik heb nu wel een veel hogere ( lees min 50fps max 100fps MEER ) Maarja dat komt ook omdat er een veel snellere CPU in hangt.
Hier wat FPS Screens, kijk ook gelijk maar naar het verschil met HDR.
Met deze settings heb ik CSS gespeeld, op een resolutie van 1280X960.
[img]http://img362.imageshack.us/img362/8994/csssettings8qw.jpg [/img] Op de LAN had ik met 4 a 5 bots last van een framedrop naar de 25 a 20 frames, zelfde gold als er werd geschoten of nades werden gegooid. Zie hier met wat bots is de FPS al veel hoger.
[img]http://img362.imageshack.us/img362/8374/fps686dx.jpg [/img] [img]http://img362.imageshack.us/img362/4999/fps917xq.jpg [/img] En hier het betere werk, 127FPS. Niet verkeerd, maar hier zijn dan ook geen bots oid aanwezig. Toch netjes.
[img]http://img362.imageshack.us/img362/1766/fps1277vl.jpg [/img] En hier nog een shotje van 131FPS. Het maximale wat ik een keer voorbij zag komen was rond de 175FPS.
[img]http://img362.imageshack.us/img362/2745/fps1313jq.jpg [/img] Uit deze test blijkt wel gelijk hoeveel CSS op je CPU gebaseerd is. Maarja het verschil is ook wel groot met deze CPU, 1666MHZ 32-bit VS. 2210MHZ 64-bit.
Anyway HDR is leuk en heb hoge FPS in CSS.
25/09/2005 13:42 om 13:42 #418134kzou echt screens zonder hdr ernaast moeten leggen, want ik zie er nu nix van 🙄 25/09/2005 17:34 om 17:34 #418135Mja, ik heb me schijnbaar vergist helaas Het duurt nog een tijdje voordat de eerste HDR mappen komen. 25/09/2005 18:07 om 18:07 #418136Ik heb geprobeert ze na te maken met dezelfde instellingen, maar dan op mij PC. VGA@Defaults en CPU @ 2400mhz. [img]http://img48.imageshack.us/img48/8739/dedust00005px.jpg [/img] [img]http://img48.imageshack.us/img48/8744/dedust00024ug.jpg [/img] 26/09/2005 06:57 om 06:57 #418137Mja, duke valve moet eens eerst uitvoerig beta testen, en dan releasen niet anders om aargh heel demod comun. op z’n kop, alle mods worden snel geupdate . EN duke het wire frame en beter ping kan je weghalen door: achter de snelkoppeling dxlevel80 te zetten. en dan dat distance vieuw uit te zetten, dan zie je gewoon de helemap met een ping van 120, ieg zondat dat heb ik een weirdoping van 12, na die update is dat gekomen.
26/09/2005 07:24 om 07:24 #418138Je plaatjes werken niet deadflames. 26/09/2005 14:14 om 14:14 #418139Nee idd, gisteren nog wel… 26/09/2005 14:23 om 14:23 #418140phoenix’ wrote:Mja, duke valve moet eens eerst uitvoerig beta testen, en dan releasen niet anders om
aargh heel demod comun. op z’n kop, alle mods worden snel geupdate . EN duke het wire frame en beter ping kan je weghalen door: achter de snelkoppeling dxlevel80 te zetten. en dan dat distance vieuw uit te zetten, dan zie je gewoon de helemap met een ping van 120, ieg zondat dat heb ik een weirdoping van 12, na die update is dat gekomen.
Gaat dit over Gary’s Mod, Phoenix?
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.