Erniecool je moet gewoon weer beginnen met barafranca.nl
kan ik nog beter weer wow gaan doen
… hersenloos elke 2 min ofzo ergens op klikken en een code intypen was nou ook niet echt geweldig.
Sin is tot nu toe wel vet. Alleen een bepaalde map laad bij mij niet, u4lab02, ik kan doormiddel van de command “map SE1_U4LAB03” wel verder spelen maar dan mis ik dus een groot deel, dit is wel erg jammer omdat ik graag het verhaal wil volgen… ook aangezien ik toen ik in die map begon ik opeens door een of ander vaag monster werd aangevallen terwijl ik nog geen idee had dat die in het spel zaten.. dit kom je dus in map 2 te weten blijkbaar maar die wil mijn pc dus niet laden. Want als ik gewoon map1 uitspeel krijg ik het loadingscreen maar loopt het spel gewoon vast en als ik hem probeer te laden via console met map command doet hij ook helemaal niks meer en kan ik weer resetten, erg vervelend.
Iemand die weet waar dit aan ligt? Maarjah, ik kan atm dus niet verder of ik moet het maar accepteren dat opeens een gemuteerd monster me bespringt 