Home › Forums › Games discussies › Actionscript 2.0 OOP
- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 2 maanden geleden door Bassie.
- AuteurBerichten
- 17/01/2009 18:14 om 18:14 #119153
1223
17/01/2009 18:41 om 18:41 #541959Zeg het maar 17/01/2009 18:48 om 18:48 #541960123
17/01/2009 18:55 om 18:55 #541962Als je die color picker is post, kijk ik of ik tijd heb om het oop te maken. Denk er wel aan dat ik zelf niet veel tijd heb, ik weet wel dat Jeroen aardig ervaring met flash heeft. Overgens een link voor YcbCr,
http://en.wikipedia.org/wiki/YCbCr .Staat heel veel informatie over hoe en wat, zelfs berekeningen.
17/01/2009 18:59 om 18:59 #54196317/01/2009 18:59 om 18:59 #541964Ik heb niet veel verstand van actionscripting, standaard dingen als motion tweening etc, wat de meeste wel kunnen, dat kan ik wel, maar niet zulke geavanceerde dingen. 17/01/2009 19:00 om 19:00 #541966Mjah, ik vind het echt belachelijk dat ze dit van ons verwachten in het 1e jaar na paar maanden les. Sommige projectgroepen komen er helemaal niet uit xD.
18/01/2009 15:41 om 15:41 #541967Ik heb hier helemaal geen verstand van maar bij ons op school kregen we ook projecten die eigenlijk veel te moeilijk waren. Zo konden ze zien welke de goede en de mindere leerlingen waren. 18/01/2009 15:53 om 15:53 #541968Brandts wrote:Ik heb hier helemaal geen verstand van maar bij ons op school kregen we ook projecten die eigenlijk veel te moeilijk waren. Zo konden ze zien welke de goede en de mindere leerlingen waren.
wil toch totaal niets zeggen.. als je geld hebt ga je er gewoon mee naar een programmeur en als je geen geld hebt ben je mooi gebuist…18/01/2009 16:56 om 16:56 #541970Nee das waar, al vind ik het zelf wat ver gaan om iemand te betalen voor jouw huiswerk. Als niemand het snapt is het toch geen schande dat je het zelf ook niet snapt. Bij ons op school was het trouwens niet zo makkelijk om iemand te vinden die onze projecten kon oplossen
18/01/2009 20:15 om 20:15 #541971vandaag in de trein er verder aan gewerkt, moest naar de verjaardag van mijn oma . Heb iig wat meer werkend gekregen, Yxy panel werkt..
//edit, werkt
Code:OutOfGamut._visible = false
//Toepassen en OutOfGamut maken van [R]GB
if ( ( tmp_Racc <= Racc_max) && ( tmp_Racc >= Racc_min) ){ slider1._y = -(((tmp_Racc)/ 0.09175) -50 );
tekst1.text = String(Math.round((tmp_Racc)*917.5)/1000);}
//tekst1.text = String(Math.round(((-slider1._y)+50)*91.75)/1000);
else if (tmp_Racc <= Racc_max) { OutOfGamut._visible = true; slider1._y = 50; tekst1.text = String("OoG");} else if (tmp_Racc >= Racc_min) { OutOfGamut._visible = true; slider1._y = -50; tekst1.text = String(”OoG”);}
//Toepassen en OutOfGamut maken van R[G]B
if ( ( tmp_Gacc <= Gacc_max) && ( tmp_Gacc >= Gacc_min) ){ slider2._y = -(((tmp_Gacc)/ 0.09175) -50 );
tekst2.text = String(Math.round((tmp_Gacc)*917.5)/1000);}
else if (tmp_Gacc <= Gacc_max) { OutOfGamut._visible = true; slider2._y = 50; tekst2.text = String("OoG");} else if (tmp_Gacc >= Gacc_min) { OutOfGamut._visible = true; slider2._y = -50; tekst2.text = String(”OoG”);}
//Toepassen en OutOfGamut maken van RG[B]
if ( ( tmp_Bacc <= Bacc_max) && ( tmp_Bacc >= Bacc_min) ){ slider3._y = -(((tmp_Bacc)/ 0.09175) -50 );
tekst3.text = String(Math.round((tmp_Bacc)*917.5)/1000);}
else if (tmp_Bacc <= Bacc_max) { OutOfGamut._visible = true; slider3._y = 50; tekst3.text = String("OoG");} else if (tmp_Bacc >= Bacc_min) { OutOfGamut._visible = true; slider3._y = -50; tekst3.text = String(”OoG”);}
trace(tmp_Racc)
//OutOfGamut._visible = false
ben nu gewoon voor HSL gegaan, wil ook nog niet helemaal lukken, maarjah heb iig goede formule
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.