9 jarig meisje krijgt kind

Home Forums Algemene discussies 9 jarig meisje krijgt kind

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #119699
    Joost-Joost-
    Deelnemer
    10

    Ik post niet zoveel , maar dit kon ik jullie moeilijk onthouden.

    [img]http://images.huffingtonpost.com/gen/137838/thumbs/s-BABIES-large.jpg[/img]

    Quote:

    In north-east China, an unnamed Chinese girl gave birth by Caesarean section to a healthy baby boy. She was 9 years old. She was brought to a hospital in Changchun when she was eight and a half months pregnant, and gave birth there, a Chinese newspaper reported.

    According to reports, local police haven’t determined who the father is, but are investigating — in this province sex with a minor under the age of 14 comes with an automatic rape conviction and jail sentence.

    This new mother is among the world’s youngest mothers, but not the youngest. The youngest reported mother in the world is Lina Medina of Peru, who was pregnant at five years, eight months old, and gave birth to a normal boy at age six, five months. According to a Time magazine article, Lina’s boy grew up perfectly healthy. When the boy was in high school, the doctor who performed Lina’s Caesarean reported: “Lina’s boy is normal and intelligent. He wants to take up electronics.”


    bron Huffington post

    Dit heeft ook in andere (nederlandse) kranten gestaan, maar deze kwam ik het laatst tegen.

    Het is iig nogal ziek. Ik vraag me dan ook meteen af hoe ze zwanger is geworden

    #550371
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Waar gaat de wereld naar toe. Maar ja, China, dat klinkt al wat normaler daardoor. Maar goed, dan nog, te ziekelijk. Gekke wereld.

    #550372
    StrummerStrummer
    Deelnemer
    83

    Dat kinderen van 9 zich daar al mee bezig houden. Ze zijn er tegenwoordig steeds vroeger bij. Diep triest zoiets.

    #550373
    TmoomTTmoomT
    Deelnemer
    10

    Joost- wrote:


    Het is iig nogal ziek. Ik vraag me dan ook meteen af hoe ze zwanger is geworden


    Heb je nog nooit het verhaaltje van de bloemetjes en de bijtjes gehoord? 😆

    #550374
    Mr SonicMr Sonic
    Deelnemer
    10

    Het zal je kind maar wezen.

    #550375
    Ice-TIce-T
    Deelnemer
    61

    Ziekelijk, ik vind het al niet normaal dat meiden die 15 zijn een kind krijgen, laat staan 9.

    Maar die jongste ter wereld, die gewoon 6 was toen ze een kind kreeg. Hoe is dat mogelijk.

    #550376
    SaffraaNSaffraaN
    Deelnemer
    10

    Hoorde dit al van vrienden. “En de moeder van dit kind is 19?” 😯

    #550377
    daromalofudaromalofu
    Deelnemer
    10

    Ice-T wrote:

    Ziekelijk, ik vind het al niet normaal dat meiden die 15 zijn een kind krijgen, laat staan 9.

    Maar die jongste ter wereld, die gewoon 6 was toen ze een kind kreeg. Hoe is dat mogelijk.

    Ze krijgen hormonen in hun eten.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven