86-jarige vrouw hangt 27 uur ondersteboven in kelder: "Ik was zoals Batwoman!"

Home Forums Algemene discussies 86-jarige vrouw hangt 27 uur ondersteboven in kelder: "Ik was zoals Batwoman!"

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #120219
    NealNeal
    Deelnemer
    10

    Een 86-jarige Britse vrouw uit Ipswitch heeft een hachelijk avontuur in haar kelder zonder veel erg overleefd. Joan Eaborn wilde woensdag afdalen door een valluik, toen ze viel en ondersteboven bleef hangen doordat haar been klem zat in de ladder.

    De kranige vrouw hing daar maar liefst 27 uur lang vooraleer ze werd gevonden door een kennis, en kon worden bevrijd door brandweerlui. Al die tijd hing ze daar in het donker, aangezien ze naar de elektriciteitskast in de kelder was gegaan omdat de stroom was uitgevallen.

    Vleermuis

    “Ik hing daar maar wat zoals een vleermuis,” zegt de immer positief ingestelde vrouw aan de Daily Mail. “Ik was zoals Batwoman!”. “Ik realiseerde me al snel dat ik niet veel kon doen, buiten positief te blijven en de druk op mijn geklemde been te spreiden.”

    Geen schrik

    Eaborn beweert zelfs niet bang te zijn geweest. “Er zijn ergere dingen gebeurd in het leven. Ik was klaar om het nog minstens een paar uur langer vol te houden.” Het slachtoffer werd behandeld voor de verwonding aan haar been en onderkoelingsverschijnselen. “Ik geloof sterk dat je je met een beetje positief denken en met genoeg wilskracht door dergelijke situaties kan slaan,” besluit ze.

    Bron: hln

    #554833
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Zo’n mensen hebben toch ‘n steekje los zitten, al kan ik het me met 86-jarige leeftijd wel iets beter voorstellen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven