Home Forums Algemene discussies 6 weken geen ET

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 75)
  • Auteur
    Berichten
  • #388957
    fox Mcloudfox Mcloud
    Deelnemer
    10

    links is het, maarja 3 plekken gebroken, dus zal behoorlijk tijdje duren,

    donderdag gaat pas egte gips erom…

    en het duurt zolang omdat ringvinger beetje is verbrijseld… allemaal stukjes bot liggen uit elkaar

    dus als iemand nog leuk spel heeft waar je alleen muis nodig hebt?

    #380526
    fox Mcloudfox Mcloud
    Deelnemer
    10

    links is het, maarja 3 plekken gebroken, dus zal behoorlijk tijdje duren,

    donderdag gaat pas egte gips erom…

    en het duurt zolang omdat ringvinger beetje is verbrijseld… allemaal stukjes bot liggen uit elkaar

    dus als iemand nog leuk spel heeft waar je alleen muis nodig hebt?

    #388959
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    oei, dus je kan niet naar links lopen ;)

    hmm, iig sites als http://www.game.nl en http://www.nuspelen.nl

    verder moet worms armageddon nog wel lukken. Mot je ok wel toetsenbord gebruiken, maar dat kan allemaal wel met 1 hand denk ik. verder point and click adventures of mss heroes of might and magic 4.

    #380528
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    oei, dus je kan niet naar links lopen ;)

    hmm, iig sites als http://www.game.nl en http://www.nuspelen.nl

    verder moet worms armageddon nog wel lukken. Mot je ok wel toetsenbord gebruiken, maar dat kan allemaal wel met 1 hand denk ik. verder point and click adventures of mss heroes of might and magic 4.

    #388961
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    hey fox en hoe zit het met je scooter? is ie nog een beetje heel en was je verzekerd??

    #380530
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    hey fox en hoe zit het met je scooter? is ie nog een beetje heel en was je verzekerd??

    #388963
    fox Mcloudfox Mcloud
    Deelnemer
    10

    best wel kapot/… hopen dat schae hoger is dan dagwaarde, dan word die totaal los verklaard en krijg ik geld :mrgreen:

    en ben verzekerd jah, en twas niet mijn sguld, dus alles komt wel goed alleen het stilzitten is een probleem 🙄

    ik MOet bewegen 😥 sporten 😥 IETS 👿 mar kan niet

    #380532
    fox Mcloudfox Mcloud
    Deelnemer
    10

    best wel kapot/… hopen dat schae hoger is dan dagwaarde, dan word die totaal los verklaard en krijg ik geld :mrgreen:

    en ben verzekerd jah, en twas niet mijn sguld, dus alles komt wel goed alleen het stilzitten is een probleem 🙄

    ik MOet bewegen 😥 sporten 😥 IETS 👿 mar kan niet

    #388965
    BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

    je kan tog ggewon lopen.. of niet ? :O

    #380534
    BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

    je kan tog ggewon lopen.. of niet ? :O

    #388967
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    fox Mcloud wrote:

    best wel kapot/… hopen dat schae hoger is dan dagwaarde, dan word die totaal los verklaard en krijg ik geld :mrgreen:

    en ben verzekerd jah, en twas niet mijn sguld, dus alles komt wel goed alleen het stilzitten is een probleem 🙄

    ik MOet bewegen 😥 sporten 😥 IETS 👿 mar kan niet

    aaaaahhhh klote man echt klote, gelukkig dat je scooter was verzekerd. Btw als je echt niet kan stilzitten heb ik wel een doosje ritalin voor je das voor mensen die ADHD hebben dus dan word je lekker rustig ^^ nee just kidding beterschap beterschap en nog is beterschap!

    #380536
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    fox Mcloud wrote:

    best wel kapot/… hopen dat schae hoger is dan dagwaarde, dan word die totaal los verklaard en krijg ik geld :mrgreen:

    en ben verzekerd jah, en twas niet mijn sguld, dus alles komt wel goed alleen het stilzitten is een probleem 🙄

    ik MOet bewegen 😥 sporten 😥 IETS 👿 mar kan niet

    aaaaahhhh klote man echt klote, gelukkig dat je scooter was verzekerd. Btw als je echt niet kan stilzitten heb ik wel een doosje ritalin voor je das voor mensen die ADHD hebben dus dan word je lekker rustig ^^ nee just kidding beterschap beterschap en nog is beterschap!

    #388969
    NebiNebi
    Deelnemer
    10

    OMG bart… Hij heb toch z’n voet verzwikt…lastig lopen ist niet ?

    #380538
    NebiNebi
    Deelnemer
    10

    OMG bart… Hij heb toch z’n voet verzwikt…lastig lopen ist niet ?

    #388971
    fox Mcloudfox Mcloud
    Deelnemer
    10

    ja ;P

    paar dagen rust, maarjha sommigen kennem mij, ik hou niet van rust, duz probeer al wel behoorlijk te lopen, maar mag eigenlijk dinsdag pas weer

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 75)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven