500 internal error

Home Forums Vragen over Evilgamerz 500 internal error

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #115137
    Evil PortraitsEvil Portraits
    Deelnemer
    22

    Ik weet dat jullie er ook last van hebben, maar ik krijg het bijna om de minuut ik wordt er totaal gestoort van kan het niet opgelost worden?

    #389963
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    Om de minuut is wel heel erg vaak 😯 Ik heb het heel af en toe. Tsja, ik heb geen oplossing voor je, maar wel een tip om de pijn te verzachten ;) Als je die error krijgt dan ram je op F5 en je ziet de pagina meteen komen, dat je dus niet de pagina sluit en weer probeert te openen (als je dat al deed)

    #400505
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    Om de minuut is wel heel erg vaak 😯 Ik heb het heel af en toe. Tsja, ik heb geen oplossing voor je, maar wel een tip om de pijn te verzachten ;) Als je die error krijgt dan ram je op F5 en je ziet de pagina meteen komen, dat je dus niet de pagina sluit en weer probeert te openen (als je dat al deed)

    #389965
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Dit topic is al vele malen vaker geweest, daar kan ik ook niks aan doen. Gewoon f5 drukken zoals Raziel zegt, ik krijg ze elke dag 2x of zo, valt nog mee hier.

    #400508
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Dit topic is al vele malen vaker geweest, daar kan ik ook niks aan doen. Gewoon f5 drukken zoals Raziel zegt, ik krijg ze elke dag 2x of zo, valt nog mee hier.

    #389967
    DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

    Ik heb ze ook regelmatig en vaak stuk of 10x per dag. Vernieuwen helpt niet eens, dan krijg je nogmaals die error. Alleen [vorige] helpt.

    #400511
    DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

    Ik heb ze ook regelmatig en vaak stuk of 10x per dag. Vernieuwen helpt niet eens, dan krijg je nogmaals die error. Alleen [vorige] helpt.

    #389969
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Veel gestelde vragen

    Ik krijg een Internal Server error (error 500)

    Dit komt waarschijnlijk doordat uw php/perl scripts te hoge rechten hebben; uw script mag nooit hogere rechten als 755 rechten (-rw-r–r–) hebben. Het zelfde geldt voor de bovenliggende directories waar in de php/perl scripts zich bevinden.

    Kzal daar eens naar kijken dan :)

    #400514
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Veel gestelde vragen

    Ik krijg een Internal Server error (error 500)

    Dit komt waarschijnlijk doordat uw php/perl scripts te hoge rechten hebben; uw script mag nooit hogere rechten als 755 rechten (-rw-r–r–) hebben. Het zelfde geldt voor de bovenliggende directories waar in de php/perl scripts zich bevinden.

    Kzal daar eens naar kijken dan :)

    #389971
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    [DemoniC][EVL] wrote:

    Ik heb ze ook regelmatig en vaak stuk of 10x per dag. Vernieuwen helpt niet eens, dan krijg je nogmaals die error. Alleen [vorige] helpt.

    Dat is erg vreemd. Vernieuwen werkt hier altijd :?

    Mss idd te hoge rechten, maar tog zou ‘t eigenlijk niet mogen gebeuren

    #400516
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    [DemoniC][EVL] wrote:

    Ik heb ze ook regelmatig en vaak stuk of 10x per dag. Vernieuwen helpt niet eens, dan krijg je nogmaals die error. Alleen [vorige] helpt.

    Dat is erg vreemd. Vernieuwen werkt hier altijd :?

    Mss idd te hoge rechten, maar tog zou ‘t eigenlijk niet mogen gebeuren

    #389973
    BaasBaas
    Deelnemer
    10

    refreshen helpt bij mij gewoon, maar ‘t zou wel mooier zijn als ‘t opgelost zou worden

    #400519
    BaasBaas
    Deelnemer
    10

    refreshen helpt bij mij gewoon, maar ‘t zou wel mooier zijn als ‘t opgelost zou worden

    #389975
    Evil PortraitsEvil Portraits
    Deelnemer
    22

    f5 hier niet,

    Maar goed, ik wilde niet een mideleeuwse discusie aanwerpen maar mede delen dat het zo giga erg wordt dat ik er 🙄 van wordt

    #400522
    Evil PortraitsEvil Portraits
    Deelnemer
    22

    f5 hier niet,

    Maar goed, ik wilde niet een mideleeuwse discusie aanwerpen maar mede delen dat het zo giga erg wordt dat ik er 🙄 van wordt

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven