50 cent Bulletproof

Home Forums Games discussies 50 cent Bulletproof

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Auteur
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

50 Cent mag dan wel van zijn eigen game houden. Veel andere populaire websites kijken wel wat anders tegen het spel aan dat onlangs nog om zijn geweld in het nieuws kwam. Zo geeft IGN het spel een magere 6.5, beoordeeld GameSpot met een 4.8 en spant GameSpy de kroon met een rating van 1.5 uit 5.

GameSpy wist het volgende erover te vertellen:

�Bulletproof is a violent hip-hop fantasy come to life. Fittingly, it’s got a mess of music video flash editing instead of a plot and shell casings where the brain should be. And a soul? Forget about it. The game’s vision of 50, endorsed by the man himself, makes a lie out of any claim that his music is street poetry. There’s no metaphor here. 50 Cent has been plugged, his crew has been wronged, and the only way to make things right is to blow the hell out of everyone.�

Zuigt dus, maja, hak wel verwacht :mrgreen:

SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

Haha ik had inderdaad ook niets anders verwacht, zulke shit flopt altijd. Ik vond de filmpjes ook al veeeeeeeeeel te macho…. Dit is bedoeld om het ego van hem op te krikken. Anyway, ik voorzie dat deze game magere verkoop cijfers zal hebben.

RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

Als je met rappers wil gamen dan zal je nog bij Def Jam moeten blijven.

BaasBaas
    Deelnemer
    10

is volgens mij indd meer voor de centjes en ‘t ego van meneer 49 cent dan voor ‘t maken van een goede game

Necrocide07Necrocide07
    Deelnemer
    10

“I plan to shake up the video game world like I did the rap world.”

:mrgreen:

SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

RazieL wrote:

Als je met rappers wil gamen dan zal je nog bij Def Jam moeten blijven.

Indeed, hij had moeten zorgen dat hij erin gepleurt werd, dan had ie meer suc6 gehad imo.

Deze lijkt me ook zuig..

zo stoer is 50 cent niet, meer praatjes en spieren dan wat anders 🙄

NebiNebi
    Deelnemer
    10

mja lijkt mij ook niet echt een uber game, heb wel topic overgemaakt, mja lijkt me niet echt waard om te gaan kopen. :P

VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

en rappen kan hij ook al niet:S

imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

VinPower wrote:

en rappen kan hij ook al niet:S

Zijn dr miljoenen die daar anders over denken. Vind em opzich wel kunnen rappen, heeft wel leuke liedjes.

Maar had al zo’n vermoeden dat die game zou floppen, dacht eerst dat tie wel goed kon worden maar er kwamen veels te weinig ingame filmpjes, beetje verdacht :P

SnackpensSnackpens
    Deelnemer
    10

Yeah 8).

*Wordt schijtziek van de pimp/ghetto cultuur van die rappers :huh:*

Heb het spel bij een vriend gezien, maar zag er idd niet bijzonder uit.

HansieHansie
    Deelnemer
    15

Ik zit op de versie van Pacman tewachten maar dan met Ali B in de hoofdrol :mrgreen:

AppepoutAppepout
    Deelnemer
    10

DE GAME ZAL REDELIJK VERKOPEN MAAR EEN AANTAL MENSEN GAAN ER DENK OOK TERUG MEE NAAR DE WINKEL VOOR INTERUILEN.MAAR IK VIND DE GAME IETS TE DONKER MAAR DIE GANGSTA-STYLE DAAR HEB IK WEL IETS MEE VERDER IS DE GAME OVERDREVEN MET MACHINEGEWEREN ENZO HET IS GEEN OORLOGGAME IK GEEF DIT SPEL EEN KLEINE 7

o veto vet
    Deelnemer
    10

dude, je caps lock kan makkelijk uit…

maar die ‘urban’ style mogen ze nu wel weer wat minder doen

nu is het niet meer leuk, te veel van hetzelfde

En nu krijg je daar ook weer bagger spellen van

AppepoutAppepout
    Deelnemer
    10

de urban style is in en dat verkoopt goed alleen ze hebben er niet lang genoeg aan gewerkt en de game is te donker maar waarom erger je eigen zo over die caps lock?

BaasBaas
    Deelnemer
    10

hijs niet de enige, normale zinnen beginnen met 1 hoofdletter en zijn niet volledig opgebouwd uit hoofdletters. ziet er niet uit en is overdreven.

Quote:

maar die ‘urban’ style mogen ze nu wel weer wat minder doen

nu is het niet meer leuk, te veel van hetzelfde

mja, hiphop is me iets te ‘in’, wordt nu te veel. straks krijgen we nog watskebeurt de game :mrgreen:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven