24/7 slow chat – ontopic = offtopic

Home Forums Algemene discussies 24/7 slow chat – ontopic = offtopic

15 berichten aan het bekijken - 1,321 tot 1,335 (van in totaal 1,627)
  • Auteur
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

Wat ‘n sneeuw vandaag hier in Limburg :mrgreen: :mrgreen:

BrandtsBrandts
    Deelnemer
    10

Nee dan had je het gisteren moeten zien. Ik moest vanuit Maastricht naar Eindhoven rijden voor mij werk. Na een uur rijden had ik al 20 km afgelegd en stond ik achteraan in een file van 52 km lang. Op dat moment heb ik besloten mijn baas te bellen om hem te zeggen dat ik zou omdraaien en anderhalf uur later was ik pas weer thuis en dat allemaal door dit ***weer.

Vandaag ben ik om half 6 opgestaan om het verkeer voor te blijven en het is me gelukt om in 2 uur van Maastricht naar Eindhoven te rijden. Ik ben benieuwd hoelaat ik thuis ben. Voor mij mag het gewoon zomer worden zodat je tenminste weer met 140 over de snelweg kunt rijden ;)

DukeDuke
    Deelnemer
    15

Heb vandaag de beslissing gemaakt om definitief te stoppen met roken; dat voelt goed. :) Het pakje Camel dat ik nog over had heb ik weggegeven.

VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

haha dat was geen lange rookperiode:P gelukkig voor je;)

StrummerStrummer
    Deelnemer
    83

En wieri dan, geef je dat ook weg? :D

Deelnemer
    15

Brandts wrote:

Nee dan had je het gisteren moeten zien. Ik moest vanuit Maastricht naar Eindhoven rijden voor mij werk. Na een uur rijden had ik al 20 km afgelegd en stond ik achteraan in een file van 52 km lang. Op dat moment heb ik besloten mijn baas te bellen om hem te zeggen dat ik zou omdraaien en anderhalf uur later was ik pas weer thuis en dat allemaal door dit ***weer.

Vandaag ben ik om half 6 opgestaan om het verkeer voor te blijven en het is me gelukt om in 2 uur van Maastricht naar Eindhoven te rijden. Ik ben benieuwd hoelaat ik thuis ben. Voor mij mag het gewoon zomer worden zodat je tenminste weer met 140 over de snelweg kunt rijden ;)

Ik ben ‘n keer naar Utrecht gereden naar de HCC met dit weer, of niet Duke :P Dat duurde wel ‘n uur of 3.

SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

amg kan niet slapen :( Moet er om half 7 uiterlijk weer uit… Maar ff een cd-tje branden, dan nog maar ff lezen,en hopen datk snel in slaap val..

imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

SpawN wrote:

amg kan niet slapen :( Moet er om half 7 uiterlijk weer uit… Maar ff een cd-tje branden, dan nog maar ff lezen,en hopen datk snel in slaap val..

Als je gaat WoW-en slaap je beter ;D

SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

Kont wrote:

Als je gaat WoW-en slaap je beter ;D

nee, dan wordt je 80, ga je raiden en slaap je niet meer :P

NebiNebi
    Deelnemer
    10

NEE JE GAAT MAAR LEKKER WOW-EN ;@

DukeDuke
    Deelnemer
    15

Z@3 Redrum wrote:

Ik ben ‘n keer naar Utrecht gereden naar de HCC met dit weer, of niet Duke :P Dat duurde wel ‘n uur of 3.

Haha ja inderdaad. Dat duurde wel even ja. :mrgreen:

Deelnemer
    15

Nu doet de auto het niet wegens de kou, lekker dan :(

holyboyholyboy
    Deelnemer
    10

balen voor je. De mijne startte gelukkig wel. Zijn heel het huis aan het opruimen en schoonmaken omdat we morgen verjaardag vieren. Vind ik vrij nutteloos omdat het zondag toch weer troep is en je dan weer opnieuw kunt beginnen. Maarja, we doen het maar he.

baxicbaxic
    Deelnemer
    10

overmorgen weer met de fiets naar school omdat mn moeder me niet meer wil brengen kom ik als ijsklontje aan sh*t bergen hier in limburg

The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

Haha, softie, :mrgreen:

Ik ga gewoon op mn fiets naar mn werk, muts op, handschoenen aan, sjaal om en klaar.

15 berichten aan het bekijken - 1,321 tot 1,335 (van in totaal 1,627)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven