24/7 slow chat – ontopic = offtopic

Home Forums Algemene discussies 24/7 slow chat – ontopic = offtopic

15 berichten aan het bekijken - 1,276 tot 1,290 (van in totaal 1,627)
  • Auteur
    holyboyholyboy
    Deelnemer
    10

Vinpower wrote:

Mijn kerstpakket was een inlogcode voor een website waar je dan een kado kon uitkiezen:o nog geen gebruik van gemaakt..

Die had mijn vriendin ook. van relatieengeschenk.nl. Gaan we lekker met zijn 2en van uit eten :D

YorickYorick
    Deelnemer
    10

inlogcode 😯 lol wist niet eens dat ze dat ook al deden :P lijkt me toch wel wat onpersoonlijk…

BrandtsBrandts
    Deelnemer
    10

Mijn vader krijgt een boekje waar hij zijn “kerstpakket” in mag uitkiezen. Dit soort dingen hoor je steeds vaker bij bedrijven.

VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

Brandts wrote:

Mijn vader krijgt een boekje waar hij zijn “kerstpakket” in mag uitkiezen. Dit soort dingen hoor je steeds vaker bij bedrijven.

precies heb ik dus ook, maar aan de ene kant vind ik het wel nep! maar aan de andere kant wel handig, zo had ik vorig jaar een halfjaar abbo genome op de quest en nog een ander auto tijdschrift!

YorickYorick
    Deelnemer
    10

nja is langs de ene kant idd wel voordeel… je kan het besteden aan iets wat je zeker kan gebruiken…

imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

Das idd wel beter, altijd die standaard vreetpakketten met wat standaard voedsel is ook niks.

DukeDuke
    Deelnemer
    15

True, en binnen een avond is alles toch al weer op. :P Althans, hier meestal wel.

holyboyholyboy
    Deelnemer
    10

mijn irischeque is 12,50 waard. Ik heb niet het idee dat ik daar waardering uit kan putten van mijn baas. Een kerstpakket kost vaak zo’n 40 euro.

StrummerStrummer
    Deelnemer
    83

Hehe, ik heb anders een aardig acceptabel kerstpakketje gekregen hoor. en is nog niet eens op

YorickYorick
    Deelnemer
    10

nja mijn opa is al in pensioen maar krijgt toch altijd elk jaar wel een pakket wat volgens mij minstens 60-70€ kost..

BrandtsBrandts
    Deelnemer
    10

Het meeste uit een kerstpakket wordt gesponsord dus volgens mij zijn ze allemaal niet zo duur, en daarnaast, wat is nu 30-40 euro per werknemer.

YorickYorick
    Deelnemer
    10

hangt ervan af hoeveel werknemers een bedrijf heeft :P

BrandtsBrandts
    Deelnemer
    10

Doet er ook niet toe, een bedrijf met meer werknemers heeft ook meer geld. Als je alleen al aan salaris een paar duizend euro per maand per werknemer betaalt dan is 40 euro per werknemer per jaar geen geld, ongeacht het aantal werknemers ;)

YorickYorick
    Deelnemer
    10

sja das dan idd ook weer waar :P

SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

heb een vivabox gekregen van stage als kerstpakket.

is een doosje met 8 testers, en dan kan je op een blaadje aanvinken welk luchtje je wilt.

heb dus een luchtje van ongeveer €50 gekregen van mn stage adres :| Vondk wel erg tof van ze!

15 berichten aan het bekijken - 1,276 tot 1,290 (van in totaal 1,627)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven