24/7 slow chat – ontopic = offtopic

Home Forums Algemene discussies 24/7 slow chat – ontopic = offtopic

15 berichten aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,627)
  • Auteur
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

Voltrix wrote:

Ooit zul je voor je eigenmening op moeten komen, als je ouders gaan zeggen dat Hitlers praktijken goed waren zou jij dat dan ook goed vinden?

dat is wel een heel vergezochte vergelijking voltrix 😆

daromalofudaromalofu
    Deelnemer
    10

Voltrix wrote:

Ooit zul je voor je eigenmening op moeten komen, als je ouders gaan zeggen dat Hitlers praktijken goed waren zou jij dat dan ook goed vinden?

Ik bedoelde meer van dat iederee steeds tegen mij zei van dat is het slechtste wat je kunt doen enz. (wat natuurlijk niet zo is want alcohol is een van de gevaarlijkste drugs die er zijn en hun zeiden nooit dat die gevaarlijk was).

Maar het is niet dat ik er echt iets tegen heb ofzo maar het is gewoon een aanwenning om ze meteen af te keuren ;)

btw. niet alles wat Hitler deed was slecht xD

VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    11

Dus je laat je makkelijk beinvloeden door anderen? 😮 Maar met een beetje inzicht kun je erook wel vanuit gaan dat teveel alcohol zwz slecht is lijkt mij dan he=P afkeuren waardoor? afgekeurd worden is niet echt een positief iets terwijl je er niets tegen hebt ofzo zeg je dan…

SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

SpawN wrote:

dus als jou ouders beide drugs verslaafd waren zou jij het maar accepteren omdat het hen keuze is?

Ik ontken die statement dus…

Als mijn ouders drugsverslaafde waren, dan had ik niet beter geweten en het inderdaad wel geaccepteerd. Ik probeer erop te doelen dat het gebruiken van drugs je eigen keuze is, tenzij je verslaafd word geboren door je ouders. Alcohol is wat mij betreft in hetzelfde vak als drugs te zetten, alleen het word sociaal wel geaccepteerd…

daromalofudaromalofu
    Deelnemer
    10

Voltrix wrote:

Dus je laat je makkelijk beinvloeden door anderen? 😮 Maar met een beetje inzicht kun je erook wel vanuit gaan dat teveel alcohol zwz slecht is lijkt mij dan he=P afkeuren waardoor? afgekeurd worden is niet echt een positief iets terwijl je er niets tegen hebt ofzo zeg je dan…

ja drugs zijn ook niet bepaald positief xD

Het is precies hetzelfde als scheten laten veel mensen zeggen dat het een slechte eigenschap is of asociaal ofzo maar dat vind ik bijvoorbeeld niet, ik vind het normaal (en nieteens vies).

VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    11

Gast laat hun maar hun scheten voor altijd inhouden =) slechte comeback want dat moet iedereen, anders flikker je dood ^^ maar waarom zou jij drugs niet bepaald positief vinden dan?

daromalofudaromalofu
    Deelnemer
    10

omdat ze illigaal zijn xD (op tabak en alcohol na dan)

het gaat niet om het scheten laten maar om de opvattingen van de mensen erover :P

VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    11

Sinds wanneer is wiet illegaal? tis tog ook drugs (‘t zal niet meer lang duren, omdat nederland voorbeeld neemt aan rusland :P)

SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

als ze de bajes ook zo zouden maken als in rusland….

KoenKoen
    Deelnemer
    15

Verveel me de tieves, lig al sinds zaterdag op bed met een gescheurde enkelband :huh:

SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

hoe is dat gebeurd dan?? en wat zijn de vooruitzichten? hoe lang moet je nog?? en met een gescheurde enkelband kun je toch nog steeds sexe ofniet dan? geen reden om je te vervelen :mrgreen:

StrummerStrummer
    Deelnemer
    83

Sex, drugs & Rock’n roll is nog steeds mogelijk met een gescheurde enkelband :mrgreen:

KoenKoen
    Deelnemer
    15

Sphinxx wrote:

hoe is dat gebeurd dan?? en wat zijn de vooruitzichten? hoe lang moet je nog?? en met een gescheurde enkelband kun je toch nog steeds sexe ofniet dan? geen reden om je te vervelen :mrgreen:

Met springen, tot volgende week dinsdag rust houden… Je kan idd gewoon nog sex hebben, of gewoon laten doen :mrgreen: Maar mn vriendin is gewoon aan het werk :P

daromalofudaromalofu
    Deelnemer
    10

Voltrix wrote:

Sinds wanneer is wiet illegaal? tis tog ook drugs (‘t zal niet meer lang duren, omdat nederland voorbeeld neemt aan rusland[/color][/size] “>

in principe is wiet illigaal xD

alleen heeft de regering het liever dat mensen drugs gebruiken op plaatsen waar ze kunnen controleren hoeveel drugs er gebruikt worden.

Alleen waar ze niet aan hebben gedacht is het feit dat mensen (blijkbaar) niet genoeg hebben aan wiet in coffieshop.

StrummerStrummer
    Deelnemer
    83

Wiet is gewoon legaal hier in Nederland. Iets wat illegaal is, is verboden en in Nederland is het niet verboden om wiet te kopen in de shops.

15 berichten aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,627)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven