24/7 slow chat – ontopic = offtopic

Home Forums Algemene discussies 24/7 slow chat – ontopic = offtopic

15 berichten aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 1,627)
  • Auteur
    Berichten
  • #526394
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    op school atm even nog een aflevering of 2 download voor in de trein…. ik download hier zo lekker snel weetYeeee

    ik ben ook niet zo arty-farty maar het moest… gewoon genoeg lullen er om heen – het bleef eigenlijk gewoon een spiegel met een stukje karton erop als je er plat neer keek :>

    ik ben meer an het digitale opdrachten-design. Dus niet onzinnige wirwar maken maar gewoon duidelijke LOGO’s

    ARRRGGGGH! :D

    #526395
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    Jeroen… wtf kom je ineens tussen onze intressante chat in?

    shit man… :S

    #526396
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    wiebl wrote:

    gewoon genoeg lullen er om heen

    LIKE WUT???

    hahaha damn wiebl… nu ga ik toch weer twijfelen aan je :mrgreen: maja jij bent bijna klaar, ik moet gewoon verplicht tot 5 uur/../…. wat download je??

    #526397
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    LOST season 1 … ik hoorde dat seizoen 2+ kut was dus ik geniet er nog van zolang het nog kan :D

    Sorry ik bedoelde dus: zolang je maar genoeg onzinnig kletst (niet ketst) ter promotie van je kunstwerk haal je wel ubercijfers.

    #526398
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    haha ik ken het, beetje ouwehoeren en je krijgt wel een goed cijfer… hadden laatst een presentatie bij een bedrijf, de avond ervoor begonnen we er pas aan… toen hebben we met z’n 4en zoveel geouwehoerd dat het net leek alsof we er uberveel vanaf wisten :mrgreen: anywayz, moet je zo lang met de trein dan dat je ff seizoen lost download??

    #526399
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    nee 2 uur reizen in het totaal – langste rit zonder overstappen is een uur dus kan ik net 2 afleveringen kijken :)

    #526400
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    DAAAAAAGGGG WIEBL!!

    en ik gebruik FF

    #526401
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    naja ik vindt 2 uur elke dag te veel ! :D

    #526402
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    dat is het ook ^^ maarja wat doe je eraan he… films/muziek zijn altijd wel een goeie manier om de tijd te overbruggen

    #526403
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    of huiswerk in mijn geval ^^

    #526404
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    2 uur per dag is nog wel te overleven toch.

    #526405
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    nja bekijk het zo, 8 uur school, 8 uur slaap, 2 uur reizen, 2 uur eten. hou je welgeteld 4 uur over voor jezelf….

    #526406
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    Bij mij is het af en toe 1 uur school 4 uur reizen 3 uur nix doen 1 uur eten 9 uur slapen 6 uur gamen

    #526407
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    9 uur slaap is wel lekker ;)

    #526408
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    ja ik heb echt veel slaap nodig wil ik de volgende dag lekker vrolijk kunnen huppelen etc

15 berichten aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 1,627)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven