24/7 slow chat – ontopic = offtopic

Home Forums Algemene discussies 24/7 slow chat – ontopic = offtopic

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,627)
  • Auteur
    Berichten
  • #526244
    RedisRedis
    Deelnemer
    15

    En fietsen doen we ook niet meer anno 2008 he :P

    #526245
    WiebelWiebel
    Deelnemer
    10

    Uhm geen fiets op station Maastricht en is 3 kwartier lopen naar school.. (en dat gaat niet lukken vanwege omstandigheden ;)) dus kan ik niet naar school toe.. 😮

    En ik kan heel goed fietsen hoor! Zonder zijwieltjes! :D

    #526246
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    Kont wrote:

    Komop eh lui, het is inderdaad vervelend maar om nou steeds van die Engelse gedichten of whatever te gaan schrijven steeds over hoe slecht je je wel niet voelt, get over it. Als je dood ging mocht je zoveel van die dingen schrijven als je wou, maar het is maar een meid. Gebeurd nog heus wel vaker zoiets. En bovendien had je pas een paar weken ofzo met dr, dacht ik iig, zoveel kan je nog niet om iemand geven toch om er zó kapot van te zijn? Klinkt hard dit, maar heb een hekel aan dat emotionele gedoe om zo’n breuk tussen jongen en meisje. Vind ‘t erg vervelend voor je Duke, echt waar. Maar verman je even, als je dat elke keer zo doet(want de kans dat je volgende DE WARE is, is vrij klein) wanneer ‘t uit gaat dan kan je nog ff.

    Duke, ik snap dat je baalt van je liefdesverdriet, en succes met verwerken etc. maar engelse gedichten schrijven over hoe veel pijn je jezelf aan wilt doen etc. is iets overdreven. Verman jezelf even joh, kop op!

    #526247
    DukeDuke
    Deelnemer
    15

    Tjsa sorry hoor, maar voor mij is erover schrijven/het eruit gooien de beste manier om eroverheen te komen.. Dat laatste was misschien wat overdreven, maar op dat moment dacht ik dat gewoon, 🙄 Ik heb het er gewoon moeilijk mee, tis hard bij me ingeslagen omdat ik zoveel voor haar voelde. (nu nog steeds overigens) En dit is het offtopic topic, dus als je ‘t niet wilt lezen lees je het toch gewoon niet? Simpel.

    #526248
    YorickYorick
    Deelnemer
    10

    heeft ie wel een punt: iedereren verwerkt het op zijn eige manier…

    @ wiebel: scooter, taxi,… da zou ik is moete probere om daardoor nie naar school te gaan, krijg ik 5 strafstudies ofzo voor zo’n “uitvlucht” :P :mrgreen:

    #526249
    WiebelWiebel
    Deelnemer
    10

    Nou uhm, ik ga daar echt geen geld aan uitgeven, weet je hoe duur dat is? 😯 Hetzelfde als met de auto gaan, 100 km heen, 100 km terug, ammehoela dat ik dat ga betalen, no way ;) En t is niet mijn schuld, ik heb die buschauffiers niet gezegd dat ze moeten gaan staken =P

    Nja, iemand anders nog last gehad van de leuke staking?

    #526250
    RedisRedis
    Deelnemer
    15

    waarom zit je zover op school dan 😯 ik zat al te klagen toen me school ging verhuizen en ik 10minuten langer moest reizen :P

    #526251
    WiebelWiebel
    Deelnemer
    10

    Opleiding die ik doe = http://www.hszuyd.nl/view_education.jsp?content=14908 … En jammer genoeg voor mij wordt die opleiding alleen maar in Maastricht gegeven =P

    #526252
    YorickYorick
    Deelnemer
    10

    nice, je kunt vast wel goed talen :P

    ik houd het bij EE (elektriciteit-elektronica)

    #526253
    DukeDuke
    Deelnemer
    15

    Ben blij dat de bussen vandaag weer reden :P.. Anyway zometeen lekker mn bed maar is opzoeken denk ik :).. vermoeide dag weer @ stage.

    #526254
    BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

    bla bla bla bla bla bla die bla bla bla

    iets met offtopic enzo

    bla :) bla bla :)

    #526255
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    lamstraal xD

    #526256
    BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

    Wat nou lamstraal? Ik doe toch niks raars… 🙄

    #526257
    YorickYorick
    Deelnemer
    10

    nee vooral niet^^

    Edit By BarthezZ: onorigineel en irritant? xD -1

    #526258
    BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

    Nopes compleet totaal helemaal absoluut niks 🙄

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,627)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven