24/7 slow chat – ontopic = offtopic

Home Forums Algemene discussies 24/7 slow chat – ontopic = offtopic

15 berichten aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,627)
  • Auteur
    Berichten
  • #526229
    RedisRedis
    Deelnemer
    15

    Vandaag was echt warm.. wel lekker denk morgen strandje toe :P

    #526230
    KoenKoen
    Deelnemer
    15

    Aaargh luie mensen! ga werken ofzo 😯

    #526231
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    school ook goed?

    :X

    #526232
    BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

    Zo lekker naar ‘t strand :)

    #526233
    RedisRedis
    Deelnemer
    15

    hehe.. iedereen strand nu :P ik gaat zo ook richting strand :) 1e keer dit jaar in NL strand

    #526234
    DukeDuke
    Deelnemer
    15

    When you’ve cried the whole day, you realize that you are afraid of losing her. And that’s something you don’t want to, because she is everything for you, and she makes your life wonderful everytime she laughs, when she talks, with everything she does. Now you realize that you’re broken, and you have to put the pieces together, if you can find them. :( It’s difficult for her too, but together we can make it.

    #526235
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    liefdesverdriet is een bitch duke…

    #526236
    YorickYorick
    Deelnemer
    10

    feit kan echt echt zwaar kut zijn vooral als je het helemaal niet zag aankomen

    #526237
    imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

    Komop eh lui, het is inderdaad vervelend maar om nou steeds van die Engelse gedichten of whatever te gaan schrijven steeds over hoe slecht je je wel niet voelt, get over it. Als je dood ging mocht je zoveel van die dingen schrijven als je wou, maar het is maar een meid. Gebeurd nog heus wel vaker zoiets. En bovendien had je pas een paar weken ofzo met dr, dacht ik iig, zoveel kan je nog niet om iemand geven toch om er zó kapot van te zijn? Klinkt hard dit, maar heb een hekel aan dat emotionele gedoe om zo’n breuk tussen jongen en meisje. Vind ‘t erg vervelend voor je Duke, echt waar. Maar verman je even, als je dat elke keer zo doet(want de kans dat je volgende DE WARE is, is vrij klein) wanneer ‘t uit gaat dan kan je nog ff.

    #526238
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    emotie is goed kont, dat moet er juist uit

    #526239
    YorickYorick
    Deelnemer
    10

    tja ook niet teveel vind ik :P

    #526240
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Emoties hebben is goed, in ‘n film of zo is het ook goed om ze te hebben anders zijn er weinig goede films, maar je moet er niet te dramatisch over doen idd, soms ook reeël zijn. Bv net als met ‘n vriendin nu. Je kunt ook denken; ach, ik ben nog jong, het zou zoiezo nooit ‘n eeuwige relatie zijn in dit stadium. Ma goed, daarom heb je mensen die er lang bij stil staan, en heb je mensen die het na 3 minuten alweer zijn vergeten.

    #526241
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    morgen gaan we allemaal DOOD!! ik voorspel het!! visioenen zeggen het al langer maar morgen is het zo ver!! idereen en alles gaat DOOD!!! eerst die storm in birma, daarna aardbeving in china, EN NU IS DE TU IN DELFT AFGEBRAND EN INGESTORT!!!! doe snel wat je altijd nog wilde, want morgen zijn we DOOD!!!

    #526242
    RedisRedis
    Deelnemer
    15

    jah het einde is dichtbij, iedereen kent ze wel de vliegtuigen die in de blauwe lucht vliegen en witte strepen achter laten. Dat zijn de amerikanen die chemicalieen uit hun vliegtuigen spuiten dat veroorzaakt de witte strepen. Laatste dagen veel gezien boven NL dus we gaan eraan 👿

    [img]http://www.crosnet.nl/UserFiles/Image/Condensstrepen.jpg[/img]

    #526243
    WiebelWiebel
    Deelnemer
    10

    Kont wrote:

    Komop eh lui, het is inderdaad vervelend maar om nou steeds van die Engelse gedichten of whatever te gaan schrijven steeds over hoe slecht je je wel niet voelt, get over it. Als je dood ging mocht je zoveel van die dingen schrijven als je wou, maar het is maar een meid. Gebeurd nog heus wel vaker zoiets. En bovendien had je pas een paar weken ofzo met dr, dacht ik iig, zoveel kan je nog niet om iemand geven toch om er zó kapot van te zijn? Klinkt hard dit, maar heb een hekel aan dat emotionele gedoe om zo’n breuk tussen jongen en meisje. Vind ‘t erg vervelend voor je Duke, echt waar. Maar verman je even, als je dat elke keer zo doet(want de kans dat je volgende DE WARE is, is vrij klein) wanneer ‘t uit gaat dan kan je nog ff.

    Eej dude, iedereen verwerkt dat wel op zn eigen manier he ;) Dat jij dat doet door t irl tegen iemand te zeggen of alleen op je kamertje te gaan zitten huilen (en dat zijn slechts enkele mogelijkheden) wil nog niet zeggen dat anderen mensen dat ook op die manier doen… Snap wel waarom je dit zo zegt, maar beetje respect voor de gevoelens van anderen aub ;) Nou, dat was t dan wel weer wat dit betreft =P

    Ik kan morgen niet naar school want dr rijden geen bussen! :mrgreen:

15 berichten aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,627)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven