24/7 slow chat – ontopic = offtopic

Home Forums Algemene discussies 24/7 slow chat – ontopic = offtopic

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 1,627)
  • Auteur
    Berichten
  • #526064
    RedisRedis
    Deelnemer
    15

    Sphinxx wrote:

    ben bloeddonor

    Mag dat wel met al die shakes die je gebruikt 😆 krijgt straks een kind van 5 jouw bloed met al die shit erin :P

    #526065
    SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

    Sphinxx wrote:

    ben bloeddonor

    pfff ik gelukkig niet. Schijthekel aan naalden.

    Vandaag wel ingevuld gewoon Donor te worden. ALs ik dood ben mogen ze me helemaal leeg plukken :) Alles wat ze kunnen gebruiken mag eruit.

    #526066
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    Redis wrote:

    Mag dat wel met al die shakes die je gebruikt 😆 krijgt straks een kind van 5 jouw bloed met al die shit erin :P

    al die shakes?

    Enigste wat ik gebruik is proteine.. en dat is vooraf allemaal netjes door de keuring gegaan…

    #526067
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    Sphinxx wrote:

    al die shakes?

    Enigste wat ik gebruik is proteine.. en dat is vooraf allemaal netjes door de keuring gegaan…

    en al die vage pillen van je dan

    #526068
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    Wat schuift zoiets?

    #526069
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Pillen gebruiken zoveel mensen, ik moet er niets van hebben, als je er maar niet te veel van gebruikt is het nooit slecht. Maar goed, waarom zou je ze gebruiken… Ontevreden zijn over bepaalde dingen is niet echt goed lijkt me, want dan is het straks denk ik weer iets anders. Ik vind dat ik ook wel wat kilo’tjes erbij mag hebben, maar daar ga ik ook geen pillen voor slikken, komt vanzelf wel… Spieren is wat anders op zich maar goed, lijkt me niet echt noodzakelijk. Ligt er maar net aan wat je doel erbij is.

    #526070
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    wiebl wrote:

    en al die vage pillen van je dan

    Welke vage pillen…??

    Voltrix wrote:

    Wat schuift zoiets?

    Helemaal niets, is vrijwillig…

    Z@3 Redrum wrote:

    Pillen gebruiken zoveel mensen, ik moet er niets van hebben, als je er maar niet te veel van gebruikt is het nooit slecht. Maar goed, waarom zou je ze gebruiken… Ontevreden zijn over bepaalde dingen is niet echt goed lijkt me, want dan is het straks denk ik weer iets anders. Ik vind dat ik ook wel wat kilo’tjes erbij mag hebben, maar daar ga ik ook geen pillen voor slikken, komt vanzelf wel… Spieren is wat anders op zich maar goed, lijkt me niet echt noodzakelijk. Ligt er maar net aan wat je doel erbij is.

    Niet spreken voordat je weet waar het over gaat he.. Iedereen is wel ergens ontevreden over, alleen bijna niemand doet er iets aan. Ik heb tot dusver al m’n massa gewonnen door keihard trainen, goed eten en genoeg rust nemen. Heb nog nooit een pil aangeraakt om sneller te groeien..

    #526071
    RedisRedis
    Deelnemer
    15

    Sphinxx wrote:

    al die shakes?

    Enigste wat ik gebruik is proteine.. en dat is vooraf allemaal netjes door de keuring gegaan…

    Jah die shakes bedoel ik ook, whey protein enzo :P

    #526072
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    nouja, zoals ik al zeg, proteine is het enigste wat ik gebruik, is totaal niet schadelijk ( en blijft ook niet in je bloed zitten ), en het is vooraf gekeurd. Natuurlijk snap ik ook dat, mocht ik wat anders gaan gebruiken, ik moet stoppen met bloed geven, en dat zal ik dan ook zeker doen.

    #526073
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    Het is legaal, en niet schadelijk je kunt het gewoon kopen bij de lokale drogmetica winkel

    #526074
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    bedenkt voor de opheldering voltrix en ik maar denk dat sphinxx schadelijke illegale pillen slikte :P

    #526075
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    XD

    lol ik sta weer lekker bekend hier op het forum… 😈 😈

    #526076
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    Sphinxx wrote:

    XD

    lol ik sta weer lekker bekend hier op het forum… 😈 😈

    hehe ja… komt ook wel door je signature hoor :P meneertje inactieve 18+ -poster!

    #526077
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    hmmm crap ja ik zal me plicht weer is gaan vervullen ;)

    #526078
    RedisRedis
    Deelnemer
    15

    Voltrix wrote:

    Het is legaal, en niet schadelijk je kunt het gewoon kopen bij de lokale drogmetica winkel

    Wat een inbreng 😆

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 1,627)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven