24/7 slow chat – ontopic = offtopic

Home Forums Algemene discussies 24/7 slow chat – ontopic = offtopic

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,627)
  • Auteur
    Berichten
  • #525989
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    wat een tyfustakkeweer is het toch zeg… welcome to holland..

    #525990
    KoenKoen
    Deelnemer
    15

    Lekker dan.. heb pfeiffer 🙄

    #525991
    YorickYorick
    Deelnemer
    10

    Sphinxx wrote:

    wat een tyfustakkeweer is het toch zeg… welcome to holland..


    kweet hier ook megaharde wind

    #525992
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    Koen wrote:

    Lekker dan.. heb pfeiffer 🙄

    omfg… nou lekker, heb je net die baan gehad… succes drmee… zal mijn mening over pfeifer maar ff voor me houden…

    #525993
    KoenKoen
    Deelnemer
    15

    Zeg maar hoor ?

    #525994
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

    *pakt de popcorn alvast :mrgreen:

    #525995
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    -jerry- die bedoel je zeker? mijn mening over pfeiffer is dat ik het aanstellerietus vind.. ook al weet ik dat je er weinig aan kan doen… nu ik er over nadenk, had je toch ff wat minder moeten zoenen met die sletjes koen :mrgreen: dat krijg je er nou van ahahah :mrgreen: 😉 😉

    #525996
    BarthezZBarthezZ
    Deelnemer
    15

    En nog steeds snap ik die mening totaal niet ^^

    #525997
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    Ik zal het uitleggen. Ik had een vriendin, die altijd als ze ook maar een beetje moe was, riep dat ze pfeiffer had.. Dat heb ik ondertussen zo vaak gehoord, en elke keer weer de uitslag van de dokter dat er niets aan de hand was.. Dus ondertussen hebk meer het idee dat het een beetje aanstellen is. Als je gewoon een beetje gezond en fatsoenlijk leeft zul je het echt niet krijgen. En nu niet aankomen met geouwehoer dat je het zo druk hebt dat je het hebt gekregen, want ik ben zelf druk genoeg elke dag.. Gewoon 2 weken lang elke dag carbs loaden, van lijnzaadolie gebruiken, vis eten en veel slapen. Dan ben je het zo kwijt.

    Het lijkt me ook sterk dat ik ooit pfeiffer kan krijgen, een ADHD’ er met pfeiffer… zie je het al voor je?

    #525998
    VinpowerVinpower
    Deelnemer
    15

    Maar als het nou wel vastgesteld is door de doktor dat iemand pfeiffer heeft? Niet ieder zijn lichaam heeft veel weerstand! Het is officieel gewoon een ziekte dus weinig aanstellerij aan, behalve als je het misbruikt

    #525999
    imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

    Sphinxx wrote:

    Ik zal het uitleggen. Ik had een vriendin, die altijd als ze ook maar een beetje moe was, riep dat ze pfeiffer had.. Dat heb ik ondertussen zo vaak gehoord, en elke keer weer de uitslag van de dokter dat er niets aan de hand was.. Dus ondertussen hebk meer het idee dat het een beetje aanstellen is. Als je gewoon een beetje gezond en fatsoenlijk leeft zul je het echt niet krijgen. En nu niet aankomen met geouwehoer dat je het zo druk hebt dat je het hebt gekregen, want ik ben zelf druk genoeg elke dag.. Gewoon 2 weken lang elke dag carbs loaden, van lijnzaadolie gebruiken, vis eten en veel slapen. Dan ben je het zo kwijt.

    Het lijkt me ook sterk dat ik ooit pfeiffer kan krijgen, een ADHD’ er met pfeiffer… zie je het al voor je?

    Haha, dat is echt het domste wat ik ooit heb gehoord. Het boeit niet zo heel veel of je gezond bent of niet. Je krijgt ‘t gewoon op de een of andere manier. Geen een lichaam word immuun voor pfeiffer als je veel gezonde dingen eet xD Je kan ‘t zelfs al krijgen als je uit een verkeerd glas drinkt ofzo.

    #526000
    SphinxxSphinxx
    Deelnemer
    15

    Dus jij beweerd dat je niet inmuum kan zijn voor pfeiffer?

    #526001
    wieblwiebl
    Deelnemer
    10

    Gasten, lees je eerst even in voordat je gaat zeiken tegen elkaar, damn!

    wikipedia wrote:

    Het treedt meestal op bij kleine kinderen en jonge volwassenen. In het eerste geval blijven de symptomen vaag en wordt de diagnose vaak niet gesteld. 50% van de kinderen heeft de ziekte voor het 5e jaar al doorgemaakt[1]. Van de volwassenen heeft 80% antistoffen, wat betekent dat de meeste mensen deze infectie in hun leven doormaken. De meesten van hen weten dit niet – de ziekte is vrijwel onopgemerkt verlopen als een keelpijntje of een griepje.

    ziektevanpfeiffer.nl wrote:

    Dat is best wel lastig bij Pfeiffer. Er is namelijk geen geneesmiddel. Je moet in ieder geval goed ‘naar jezelf luisteren’. Dat betekent dat je genoeg slaap moet nemen enzo en niet al te druk en fanatiek zijn. Als je voelt dat je met iets moet stoppen, moet je dat ook doen. Anders duurt alles alleen maar langer.

    Wat misschien ook wel helpt is bijvoorbeeld Echinaforce kopen. Dat verhoogt de weerstand en helpt je lichaam dus harder ‘vechten’. Natuurlijk is veel fruit en groenten eten en vruchtensap drinken ook gezond. Overigens is sowieso veel water drinken erg goed, omdat dat helpt de afvalstoffen uit je lichaam te ‘verwijderen’ (TE veel water is ook weer niet goed, dus drink niet meer dan 2,5 tot 3 liter, dat is echt meer dan genoeg). Ook is het verstandig om, in verband met de lever, weinig of geen alcohol te drinken.

    A. Vogel raadt eventueel ook Boldocynara aan. Dit kan je nemen als de leverfunctie is aangetast door de ziekte van Pfeiffer.

    Ook VSM heeft een homeopatisch middel, dat te gebruiken is bij de ziekte van Pfeiffer. Dit moet, volgens VSM, in overleg met je arts of een deskundige. Het heet Ailantus Gladulosa D6.

    ziektevanpfeiffer.nl wrote:

    Klopt het dat als je de ziekte van Pfeiffer eenmaal gehad hebt, dat je ‘t dan niet nog een keer kan krijgen?

    Hierover verschillen de meningen nogal. Als je dit aan een arts vraagt, zal hij of zij waarschijnlijk zeggen dat je Pfeiffer inderdaad maar één keer kan krijgen. Maar sommige mensen hebben er andere ervaringen mee en bij hen is twee keer in hun bloed het virus aangetoond. Maar ga er over het algemeen maar vanuit dat als je één keer Pfeiffer hebt gehad, dat je het dan nooit meer krijgt.

    Als je denkt dat je voor een tweede keer Pfeiffer hebt, zou het ook kunnen zijn dat je een ‘broertje’ of ‘zusje’ van de ziekte hebt gekregen. Dat was bij mij ook het geval. Ik had Pfeiffer en na een paar maanden was ik nog steeds erg moe. Toen ben ik getest op cytomegalie en dat had ik inderdaad ook.

    Oh en nog wel een leuk feitje: Ik ken dus inderdaad iemand die AHDH heeft en pfeiffer… wazige combinatie, altijd druk en dan ineens vet rustig…

    #526002
    imported_KontKont.
    Deelnemer
    15

    Quote:


    Dus jij beweerd dat je niet inmuum kan zijn voor pfeiffer?

    Jup. En die bronnen van wiebl bevestigen dat. Je kunt er alleen wat aan doen als je ‘t al hebt om het zo beperkt mogelijk te houden. Maar tegenhouden ervan? Nee. Heb trouwens zelf ook Pfeiffer gehad en geloof me, als je er echt last van hebt is ‘t geen aanstellerij.

    #526003
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Is idd geen pretje.

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,627)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven