2 Websites, 1 met juiste layout ander met juiste database et

Home Forums Games discussies 2 Websites, 1 met juiste layout ander met juiste database et

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #119139
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    Ellow,

    Ik zit de laatste 2 dagen flink te stressen met mijn website, heb er 2. maar moet er 1 hebben maar de thing is.

    van website #1 moet ik het layout hebben

    van website #2 moet ik de database+de rest hebben

    dus eigenlijk op website 2 moet de layout komen te staan van website 1.

    Tja ik zit hier met een deadline voor vrijdag maar kom er maar niet uit, misschien dat mensen met meer ervaring mij hiermee zou kunnen helpen?

    http://rapidshare.com/files/183093315/Webby_OA.rar.html

    Mvg Voltrix

    #540414
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Ik zal zo eens kijken naar de structuren van beide. Als niet alles door elkaar heen staat gescript enzo dan is het misschien wel te doen.

    #540415
    VoltrixVoltrix
    Deelnemer
    10

    yes en dat lukt me dus niet xD

    #540416
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Zeg even duidelijk hoe de structuur in elkaar zit, ik zie allerlei indexes maar ik weet amper welke bij welke hoort etc. Ik kijk straks eventueel wel even ernaar.

    #540418
    phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

    Ik dacht, en zal het wel fout hebben, maar.

    Als je een zelfde structuur hebt is het dan niet gewoon een kwestie van de CSS over nemen van website 1 naar website 2?

    #540420
    imported_Z@3 RedrumZ@3 Redrum.
    Deelnemer
    15

    Nee, CSS alleen kom je er niet, maar daar kom je vaak wel al ‘n groot deel mee. Je moet zorgen dat je je scripts gaat filteren en daar de layout omheen bouwt, en niet door elkaar van alles gaat liggen outputten. Als je dat doet kun je handmatig wel het een en ander hetzelfde maken. Ik zou daar maar mee beginnen, gewoon langzaam steeds verder bewerken, eerst beginnen met de CSS bewerken, kijken naar resultaat, dan de header erin zetten, kijken naar resultaat, daarna de menu structuur, etc.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven