2 ps2 spellen op 1 dvd

Home Forums Games discussies 2 ps2 spellen op 1 dvd

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    -SNPER--SNPER-
    Deelnemer
    16

Ja had ik ook al gezien. Alleen fifa street 2 staat er niet bij. Ik heb GTA:LBS nu trouwens wel in kleur! Gewoon ipv ntsc pal kiezen bij video mode. Stond toch duidelijk dat die ntsc was, maar kennelijk werkt het zo ook :)

RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

hmm, ik volg t niet allemaal. Ik weet wel dat je een scart kabel nodig hebt om m in kleur te spelen. Dat was zo bij de ps1 en bij de ps2 is het volgens mij niet anders. En ik snap niet dat je problemen hebt met de torrents, bij mij werken ze altijd. Ik down btw altijd van torrentspy en mininova

-SNPER--SNPER-
    Deelnemer
    16

lol, net metal slug gebrand op cd. Werkt perfect! Is zo lachuh dat spel. Speelde het altijd in arcade hallen :mrgreen: Hij lijkt het nu dus te doen. Op Fifa Street en DBZ:TK na. Maar die download ik nu opnieuw. Volgens mij was er iets fout gegaan nml.

Kheb ook x-men 3 en ssx nog klaar liggen om te branden ik download alweer 6 nieuwe spellen. Opgelost dus :mrgreen:

RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

Zo te zien heb je nog wel wat hulp nodig met het downloaden van de goeie games ;) Waarom zie ik bv GoW er niet bij staan?

DemoniCEVLDemoniCEVL
    Deelnemer
    15

Omdat GoW een baggergame is.

-SNPER--SNPER-
    Deelnemer
    16

Ik download nu:

Black

Harvest moon

Final Fantasy x-2

Tomb Raider Legend

Tekken 5

Kingdom Hearts 2

FIFA world cup germany

Ik heb gewoon degene gekozen met de meeste sources :mrgreen:

En harvest moon en kingdom hearts wou me zusje graag.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven