2 Doden door drugs

Home Forums Algemene discussies 2 Doden door drugs

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    JessJess
    Deelnemer
    10

2 mannen van 18 en 22 jaar zijn dood gegaan aan een overdosis drugs. Ze zaten in een vakantiehuisje bij de Rotterdamse Kanaalweg de 2 mannen kwamen uit Polen en Rusland. De politie werd ingelicht over dat de 2 mannen die niet lekker waren geworden. Ze zijn toen naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam gebracht en kort daarna overleden.

:? domme sukkels vind ik het maar teveel drugs gebruiken zodat je de pijp uit gaat

bron: http://www.nu.nl/news/522490/12/Twee_doden_door_overdosis_drugs.html

SchaapSchaap
    Deelnemer
    10

Quote: ‘ domme sukkels vind ik het maar teveel drugs gebruiken zodat je de pijp uit gaat’.

Ik kan niet uit dit nieuws bericht concluderen wat het doel was van dit gezelschap. Misschien was het helemaal niet hun bedoeling om zichzelf een overdosis toe te voeren. Het is te vergelijken met drinken, zodra je dronken bent kun je vaak niet meer ophouden met drinken. Misschien waren zij zodanig onder invloed van de drugs dat ze niet zijn gestopt.

Als je een bronvermelding plaats word het misschien wat duidelijker.

SchaapSchaap
    Deelnemer
    10

Quote: ‘ domme sukkels vind ik het maar teveel drugs gebruiken zodat je de pijp uit gaat’.

Ik kan niet uit dit nieuws bericht concluderen wat het doel was van dit gezelschap. Misschien was het helemaal niet hun bedoeling om zichzelf een overdosis toe te voeren. Het is te vergelijken met drinken, zodra je dronken bent kun je vaak niet meer ophouden met drinken. Misschien waren zij zodanig onder invloed van de drugs dat ze niet zijn gestopt.

Als je een bronvermelding plaats word het misschien wat duidelijker.

The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

Een pool en een rus, k weet niet hoe duur drugs daar is, dus kwamen ze ff naar nederland. Maar ja, wie weet hadden ze (toch) al een kutleven, en zijn ze miss. blij dat ze dood zijn.

:?

The GrimreaperThe Grimreaper
    Deelnemer
    15

Een pool en een rus, k weet niet hoe duur drugs daar is, dus kwamen ze ff naar nederland. Maar ja, wie weet hadden ze (toch) al een kutleven, en zijn ze miss. blij dat ze dood zijn.

:?

Evil PortraitsEvil Portraits
    Deelnemer
    22

Dat wordt dus stopen met drugs gebruik :(

Evil PortraitsEvil Portraits
    Deelnemer
    22

Dat wordt dus stopen met drugs gebruik :(

NeoNeo
    Deelnemer
    15

Dit is is niet echt nieuw nieuws volgens mij 8)

NeoNeo
    Deelnemer
    15

Dit is is niet echt nieuw nieuws volgens mij 8)

Anoniem
    Gast

tzja, soft drugs vind ik ergens nog wel kunnen, maar ik ben ook echt tegen het harde spul. Kmoet spontaan denken aan ‘Feel good hit of the summer’ van Queens of the stone age, liedje gaat over drugs, en die groep is net niet kapot gegaan aan druggebruik…

Anoniem
    Gast

tzja, soft drugs vind ik ergens nog wel kunnen, maar ik ben ook echt tegen het harde spul. Kmoet spontaan denken aan ‘Feel good hit of the summer’ van Queens of the stone age, liedje gaat over drugs, en die groep is net niet kapot gegaan aan druggebruik…

SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

mja kan er nie wakker van liggen… klinkt hard, maar moeie maar nie zo stom doen :|

SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

mja kan er nie wakker van liggen… klinkt hard, maar moeie maar nie zo stom doen :|

JessJess
    Deelnemer
    10

ja vind ik ook,enigste waar ik mee zit dat ik zo ongelovelijk stom vind dat ze er laat staan aan beginnen, 🙄 beetje verdiende loon

JessJess
    Deelnemer
    10

ja vind ik ook,enigste waar ik mee zit dat ik zo ongelovelijk stom vind dat ze er laat staan aan beginnen, 🙄 beetje verdiende loon

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven