Home Forums Algemene discussies 1337 @SwsihMAX?

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #153186
    phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

    Nog een vraagje?

    Hoe loop je een effect bij swishmax zodat ie door blijft gaan? Met een efect ??

    #152304
    phoenixphoenix
    Deelnemer
    15

    Nog een vraagje?

    Hoe loop je een effect bij swishmax zodat ie door blijft gaan? Met een efect ??

    #153188
    Anoniem
    Gast

    btw: 1337 @ swishmax? 1337 betekend toch master… ofzow? of betekend het nou n00b. volgens mij is het tegenovergestelde van n00b dus klopt je topic naam niet

    #152306
    Anoniem
    Gast

    btw: 1337 @ swishmax? 1337 betekend toch master… ofzow? of betekend het nou n00b. volgens mij is het tegenovergestelde van n00b dus klopt je topic naam niet

    #153190
    ErnieCoolBassie
    Deelnemer
    17

    1337 = elite dus……

    #152308
    ErnieCoolBassie
    Deelnemer
    17

    1337 = elite dus……

    #153192
    Anoniem
    Gast

    owja dat was het. dus naam van het topic klopt niet

    #152310
    Anoniem
    Gast

    owja dat was het. dus naam van het topic klopt niet

    #153194
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    Ik bedoelde ermee, wie is er elite @swishmax?

    Ik zal ‘t zelf nog een keer vragen:

    >>> Hoe zorg je ervoor dat een (tekst) effect steeds herhaald wordt zodat ie door blijft bewegen?

    >>> Hoe kan ik een muziekje ff wat kleiner maken (aantal kb’s, niet de lengte)

    #152311
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    Ik bedoelde ermee, wie is er elite @swishmax?

    Ik zal ‘t zelf nog een keer vragen:

    >>> Hoe zorg je ervoor dat een (tekst) effect steeds herhaald wordt zodat ie door blijft bewegen?

    >>> Hoe kan ik een muziekje ff wat kleiner maken (aantal kb’s, niet de lengte)

    #153196
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    Ik heb nu een effect voor zo’n plaatje die beweegt naast de play knop. Maar hij stopt als ie bij de ‘stop-script’ komt. Maar die script moet estaan anders speelt ‘t filmpje vanzelf af. Hoe kan ikervoor zorgen dat de effect door blijft gaan totdat je op de play knop klikt?

    #152313
    RazieLRazieL
    Deelnemer
    16

    Ik heb nu een effect voor zo’n plaatje die beweegt naast de play knop. Maar hij stopt als ie bij de ‘stop-script’ komt. Maar die script moet estaan anders speelt ‘t filmpje vanzelf af. Hoe kan ikervoor zorgen dat de effect door blijft gaan totdat je op de play knop klikt?

    #153198
    SkullSkull
    Deelnemer
    15

    hmm weet ni wa posten …

    #152315
    SkullSkull
    Deelnemer
    15

    hmm weet ni wa posten …

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven