12 jarige jongen moet hamster doodslaan

Home Forums Algemene discussies 12 jarige jongen moet hamster doodslaan

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #119681
    StrummerStrummer
    Deelnemer
    83

    Een 12-jarige jongen is door zijn moeder gedwongen zijn hamster met een hamer dood te slaan, omdat hij slechte cijfers had gehaald. Toen de leraar van de jongen uit het Amerikaanse Warm Springs hoorde wat er gebeurd was, schakelde hij meteen de kinderbescherming in. Die maakte er melding van bij de politie, waarop de moeder is aangehouden. De moeder wordt aangeklaagd voor dierenmishandeling, (geestelijke) kindermishandeling en geweldpleging.

    bron: telegraaf.nl

    Te bizar voor woorden dit weer, welke moeder dwingt haar kind om zoiets te doen. Wat mij betreft mogen ze deze vrouw opnemen in een kliniek.

    #550159
    SpawNSpawN
    Deelnemer
    10

    gadverdamme wat een hoop geflipte mensen op de wereld toch.

    Dat kind kan geestelijk helemaal ziek worden van zulke acties. Dat doe je toch niet :S

    #550160
    holyboyholyboy
    Deelnemer
    10

    dat mens moet opgesloten worden!!

    #550161
    Ice-TIce-T
    Deelnemer
    61

    WTF, dierenmishandeling, sluit die trut op en snel.

    #550162
    TmoomTTmoomT
    Deelnemer
    10

    En wederom een kandidaat voor een spuitje. Dat sommige mensen zo gestoord kunnen zijn. Dat ze hun eigen leven verneuken oke, maar laat andermans levens daarbuiten. Bitch.

    #550163
    cyclopscyclops
    Deelnemer
    10

    Spuitje dat is best zielig……..

    NEKSCHOT minimaal

    #550164
    StrummerStrummer
    Deelnemer
    83

    Dood knuppelen die vent en een nekschot erachter aan 😆

    #550165
    TmoomTTmoomT
    Deelnemer
    10

    Zou ik dan andersom doen, anders is de lol er ook al snel vanaf…

    en het gaat over de moeder, dus als dat een vent is, snap ik al wat er mis was.

    #550166
    maniak pablomaniak pablo
    Deelnemer
    10

    WTF gek!! aah nee ik zie het al voor me, aan de ene kant grappig maar ook weer niet :huh:

    #550167
    Mr SonicMr Sonic
    Deelnemer
    10

    Wat een zieke mensen heb je toch in de wereld.

    #550168
    WiebelWiebel
    Deelnemer
    10

    maniak pablo wrote:

    WTF gek!! aah nee ik zie het al voor me, aan de ene kant grappig maar ook weer niet :huh:

    Aan de ene kant grappig? Dude, voel je je wel helemaal lekker? :? Dat is toch gestoord zoiets, en dat arme beestje is de dupe geworden van een gestoord kutwijf. Arm kindje ook, trauma for life..

    #550169
    SaffraaNSaffraaN
    Deelnemer
    10

    kan je wel trauma’s van krijgen inderdaad zeg. 😯

    #550170
    Serg1337Serg1337
    Deelnemer
    10

    dit is echt ziek O_o ik zou wel willen zien hoe zij zich zou voelen als er met een hammer op haar hoofd werd gemept..

    doet me ook weer denken aan een nieuwsbericht waarin werd vermeld dat 2 jongens een hamster hebben opgesloten in een magnetron, zn pootjes waren er afgebrand, dus wat er van over is gebleven is een kleine pluizenbol met een kop.. echt zielig :(

    #550171
    Dr. D3nVilDr. D3nVil
    Deelnemer
    10

    Die vrouw moeten ze martelen, dat ze zoveel pijn krijgt dat ze het nooit meer doet en 20 jaar in een kliniek. Een dier heeft ook gevoelens, damn hier kan ik echt facking boos om worden!!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Naar boven