Halo ODST krijgt een wat meer stealthy aanpak

thumbnail

Het lijkt erop dat de jump-grenade-assault-rifle-melee attacks niet meer zullen werken in Halo ODST voor de Xbox 360. Creative director Joseph Staten heeft namelijk gezegd dat de nieuwe game tactischer zal zijn dan voorheen het geval was in Halo. De Silenced SMG is bijvoorbeeld één van de geweren die de nodige tweaks heeft ondergaan in vergelijking met die van Halo 3 en dat maakt het spel wat meer stealthy. “Het wordt belangrijker welke gevechten je zult uitkiezen aangezien je ook voorzichtig moet zijn als je alleen bent. Tegenstanders zijn ditmaal namelijk een stuk slimmer geworden.”

Hij vervolgt zijn verhaal over de Brutes in ODST: “Brutes zijn meer geïnteresseerd in zichzelf en zullen zich dan ook goed beschermen, beter dan in Halo 3 het geval was. Je moet denken voor je handelt, bedenk wat je gaat doen, duik niet zomaar in het geweld, want vooral in de hogere moeilijkheidsgraden kom je dan al snel in de problemen. Vergeleken met een Spartan heeft een ODST geen shields. Je bent tevens iets trager met het bewegen dus je kunt niet zomaar wegsprinten van gevaar,” zo lezen we via de Gamepro.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx