God of War Ragnarok is bruter qua geweld dan voorganger

thumbnail

Wij zijn al druk bezig met het spelen van God of War Ragnarok maar mogen nog niet te veel spoilen, maar combat designer Mihir Sheth geeft alvast weg dat de nieuwe game een stuk brutaler is dan zijn voorganger. Het geweld in deze nieuwe game gaat een stuk verder dan voorheen. Via de Gamespoof lezen we dat de man zich uitlaat over het spel;

We hebben de mate van brutaliteit in God of War: Ragnarok aanzienlijk verhoogd, en ik denk dat dat iets is dat bepaalde aspecten van het spel leuker maakt. Als je in God of War 2018 de Blades of Chaos krijgt, krijg je niet veel kansen om deze wapens het soort dingen te zien doen dat ze deden in de klassieke God of War. De manier waarop ze vijanden neerhaalden was erg brutaal en dat is iets dat we wilden terugbrengen in God of War: Ragnarok, dus het systeem waarmee je de vijand kunt verdoven en ze met R3 kunt pakken om ze uit te voeren, is veel bruter nu en gebruikt veel meer de bijl en de Blades of Chaos om de executies uit te voeren.

  • 5 1 stem
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    1 Reactie
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Griever
    Lid
    2762
    1 jaar geleden

    Vet! We krijgen dus weer die toffe epische kills net als bij de eerder uitgekomen delen.Dat geeft mij altijd voldoening na zo een brute gevecht.


    Naar boven
    1
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx