Gebrek aan geheugen in PS3 en 360 zorgde voor Bulletstorm ontwikkelingsproblemen

thumbnail

De ontwikkelaar van Bulletstorm heeft veel problemen gehad met de Xbox 360 en PlayStation 3. People Can Fly baas Adrian Chmielarz heeft dat via de Computerandvideogames weten te vertellen. De PC daarentegen zorgt voor weinig tegenwerkingen. “Het grappige is dat we niet vechten met de kracht van de consoles, maar met het geheugen. Het maakt niet uit of het de 360 of de PS3 is. We hebben zoveel content, dat het moeilijk is om alles schaalbaar te houden. Het is rond ‘n halve gig aan geheugen die we nodig hebben. Gelukkig voor ons hebben we de grootste problemen echter verholpen. Elke dag zie ik mensen op een console spelen. En ik vraag of ze de game leuk vinden op de console. De ene speelt op een PS3, de ander op een Xbox 360.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    5 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties
    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Geen verkeerde game volgens mij, wil hier zeker wel wat meer van zien.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Lijkt me ‘n leuke game, maar niet bijzonder.

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Jammer idd, maar zal hem denk ik niet kopen

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    zeker jammer… maar ja komt wel goed joh..

    Anoniem
    Gast
    Anoniem
    4 jaren geleden

    Jammer voor de console versies, maar het lijkt mij alsnog gewoon een geweldige game 😀


    Naar boven
    5
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx