“Developers vinden wel een workaround voor PS5 SSD-techniek”

thumbnail

Developers die werken aan multiplatform games zullen er vanzelf wel achter komen hoe ze om moeten gaan met de iets tragere SSD van de Xbox One ten opzichte van de PlayStation 5. Ex Microsoft-medewerker William Stillwell, die momenteel werkt aan Mixed Reality Program, zegt via de Iron Lords Podcast dat hij onder de indruk is van de PlayStation 5.

Ik kan er 2 dingen over zeggen. Ik snap dat het vanuit marketing oogpunt iets leuks is om te promoten. Ik ben wel onder de indruk van de architectuur van hun harde schijf en ik denk dat je er leuke dingen mee kunt doen. Ik denk ook dat het iets indrukwekkends is over de Xbox Series X capaciteit. Developers zullen er mee leren omgaan en er ook van leren en de voordelen uit halen of erom heen werken. Het werkt beide kanten op. Dat je de ene techniek wel op de PS5 en niet op de Xbox Series X kunt gebruiken, daar zullen developers wel omheen kunnen werken.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx