Dev: Grafische mogelijkheden reden voor Xbox 360 exclusiviteit

thumbnail

De producer van de game Stoked, een open-world snowboarding game voor de Xbox 360, heeft gezegd waarom de ontwikkelaar heeft gekozen voor de exclusiviteit van de game voor de Xbox 360 console. Volgens hem zijn de grafische mogelijkheden van de unit eindeloos en zou de sterke multiplayer community op Xbox Live een tweede belangrijke reden zijn voor de keuze. Tony Chiodo, zoals de woordvoerder heet, zegt dat de Xbox 360 het perfecte platform is voor hen en de stabiele groei van Xbox Live, is erg blijmakend voor hen en maakt het mogelijk een game te maken die ook online ongetwijfeld zal slagen. Over de meningen rondom de PlayStation 3 community werd niet gesproken via de Thegamereviews.

“The Xbox 360 platform was viewed as the perfect platform for Stoked given the console’s rich graphical capabilities and the strong multiplayer community on Xbox Live. The popularity of the Xbox 360 and Xbox LIVE continues to grow, which is exciting to us.”

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx