Dead Space past zich niet aan Wii-imago aan

thumbnail

Het niveau van geweld zal in de Wii-versie van Dead Space niet verlaagd worden. Dat heeft de ontwikkelaar bekend gemaakt in Londen tijdens een game-event dat daar plaatsvond. Steve Papoutsis zegt dat men zich niet zal aanpassen aan het platform, dat vooral voor de casual gamers bedoeld lijkt tot dusver. Het spel zal dan ook net zo gewelddadig en eng worden als de PC, Xbox 360 en PS3 edities. Bij het eerste spel wilde men al een game ontwikkelen die schokkend zou gaan worden, en veel actie met zich meebracht. Volgens de man gaat men nu verder met dit concept bij de Wii-versie. De game zal on-rails gaan worden, en belooft grafisch ook hoogstaand te worden op de Wii.

  • 0 0 stemmen
    Artikelbeoordeling
    Abonneer
    Abonneren op
    guest
    Vul je email-adres in. Dit veld is niet verplicht voor het plaatsen van een reactie.
    Vul hier een naam of nickname naar keuze in. Hiermee kun je zonder registratie reageren op Evilgamerz.

    0 Reacties
    oudste
    nieuwste meest gestemd
    Inline feedback
    Bekijk alle reacties

    Naar boven
    0
    Klik hier om anoniem of als lid te reagerenx