Gran Turismo’s damage modelling systeem is momenteel nog niet af volgens Polyphony Digital topman Kazunori Yamauchi. De woordvoerder heeft dit op de GamesCom in Duitsland bekend weten te maken. Het nieuwe damage systeem werd op het event laten zien, maar zag er nog vrij gelimiteerd uit op dit moment. Volgens Yamauchi komt dit doordat de code nog lang niet af is, en men pas in de eerste fase is gekomen van wat de ontwikkelaar uiteindelijk wil realiseren. Daarnaast onderzoekt de developer ook nog hoever de gamers willen gaan wat dat betreft. De man benadrukt dat het damage systeem niet bij elke bolide aanwezig zal zijn, maar in ieder geval nog wel flink verbeterd zal gaan worden.
170 van de 1000 ? rot op man..
waardeloos, hoelang doen ze over een spel ey.. zullen wel drukker zijn met andere dingen ipv het ontwikkelen van games.. kudt ontwikkelaar
Dit spreekt eigenlijk het vorige bericht tegen. Ik verwacht dan ook niet dat GT5 in 2009 nog zal uitkomen. Hoogstens vroeg in 2010, gezien er nog zoveel aan gedaan moet worden.
170 van de 1000 auto’s krijgen schade
We zullen wel zien hoe ze het gaan maken.
En zo is dat…ik wacht GT5 rustig af en oordeel pas over de game als ik m zelf heb gespeeld.
Ook ben benieuwd! dat schade systeem is voor mij een pluspunt hoe ver het ook gaat het maakt mij niks uit…! beter een goede game met slechte schade systeem dan een slechte game met een oogverblindend mooi schadesysteem… achja gt blijft gt!!!8)(6)